windows wordt gestart 5 minuten lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

arzu

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Berichten
112
Hallo als ik mijn pc start dan kan ik koffiedrinken, want er staat maar dan 5 min "windows wordt gestart". Uiteindelijk start hij door en kan ik gewoon werken.
Ik heb recentelijk een netwerkje met een crosscable geinstalleerd, wellicht heeft dat er iets mee te maken??
Ik heb een redelijk snelle pc met xp, niets bijzonders dus
Wie geeft me de tip?
 
Trek de crosscable er uit en schakel je netwerkkaart even uit herstart dan nog maals je pc wat doet hij dan

Biertje ??
 
Mijn systeem: pentium 2,4 Ghz, 8+72 gb hd, 256M intern, enz Windows xp home edition.
Neterk staat uitgeschakeld. (In netwerkaansluitingen, LAN, rechter muistoets, uitschakelen)

Biertje is een goed idee, drink ik even als mijn computer weer aan het starten is zonder kabeltje
 
ik kom er niet meer in!!

Help! ik ben nu nog verder van huis (typ vanaf een andere computer)
Bootvis gaf een lange wachttijd op voor het laden van windows, maar geeft verder geen tip wat je er aan kunt doen..
De kabel er uit heeft niet geholpen.

Het probleem: een piep, een melding flitst te snel voorbij, en het scherm staat op: windows wordt gestart. Na ong 10 min ofzo start hij door en toont de gebruikersnaam met fotowaar je op moet klikken. Echter..
Je kunt bij de startmogelijkheden kiezen tussen klikken op je gebruikersnaam met foto wat ik dus steeds deed, of gebruikmaken van een inlogscherm. Ik heb het inlogscherm eens gekozen in de wetenschap dat ik toch geen password heb ingeprogrammeerd. Fout dus, want hij zegt "kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking".Wellicht was dat ook de voorbijflitsende melding voorheen. Vul je wat in bij het password, dan meldt hij een fout password. Verder kom ik niet meer tijdens de start. Ook na een uur start hij niet meer door in deze stand.
De inlognaam is automatisch administrator. Het ding moet dus een soort standaard password hebben Wie weet hem? Wie geeft me een tip om te voorkomen dat ik windows er af moet gooien en weer een paar avonden zoet ben?
 
He arjan

Als je in het inlogscherm bent toets dan alt+control+del in twee keer dan krijg je een inlogschermpje en kies dan administrator en klik oke zonder een passwoord in te typen wat gebeurt er dan ?
 
Verwijder norton eens ff als je in je pc kan komen !! en installeer die weer eens opnieuw !
 
accountbeperking

twee keer ctrl-alt del helpt niet, het scherm blijft onveranderd. BAAALen heb ik net een mooie nieuwe computer en dan moet ik met de oude werken omdat ik er niet in kan!!! Ik denk dat ik c: maar leeg maak en windows weer installeer
 
Ik heb hetzelfde... 10 min. windows word gestart en dat met 'kan niet aanmelden vanwege een accountbeperking' soms ook.. weet iemand wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan