windows xp 64 (fouten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Ik heb een windows xp 64 install cd maar zodra hij gaat installeren geeft hij fouten aan ,,en niet 1 fout maar meerdere je kan ,door op esc te drukken doorgaan met installatie maar dat zal wel niet goed zijn ,,wat is de oorzaak van deze ellende!

Alvast erg bedankt!!

Mikey

misschien als je vertelde welke fouten dan zou het misschien iets makkelijker zijn.

Misschien een domme vraag, maar heb je wel een 64 bits processor?

hai

hallo

Ja natuurlijk ,hoe kom ik er anders bij !!maar ja ,hij geeft een driver fout aan en meerdere fouten ,,is dit alleen bij mij off???Heb een amd 64 bit processor 2.8mhz

Ik baal er ontzettend van ,,dit is weer zo vaag!!!

Mike

Re: hai

Geplaatst door michael.J
hallo

Ja natuurlijk ,hoe kom ik er anders bij !!maar ja ,hij geeft een driver fout aan en meerdere fouten ,,is dit alleen bij mij off???Heb een amd 64 bit processor 2.8mhz

Ik baal er ontzettend van ,,dit is weer zo vaag!!!

Mike

om de fouten goed te checken moet je meer info geven welke foutmeldingen krijg je? noteer deze
spec. problemen vragen om spec. info
wat is bv je moederboard welke driver voor welke kaart etc
ook welke windows versie van de win xp 64bit probeer je te installeren? is het de laatste?

veel hardware wordt door win xp 64 nog niet allemaal ondersteund hiervoor moet je soms op de sites van de fabrikant kijken voor de laatste geschikte drivers, dat geldt ook voor drivers van het moederbord lees bv eens de juni 2005 ed van pcm magazine hierin staat een heel groot artikel over win xp 64 en de problemen ondersteuning van drivers

al deze info is nodig voor een goede probleem analyse

Laatst bewerkt:
hallo

Ik heb windows xp pro nu op mijn pc draaien nu wil ik windows xp 64 bit op mijn D schijf installeren en deze fouten geeft hij aan bij het installeren;setup cannot copy the file wsysmain.sdb..dan kan ik skip doen door esc te drukken daarna gaat het effe door en dan geeft hij deze fout aan..wwinhlp32.exe;wwmp10.chm ;wwperr10.chm enz enz en als ik een stuk of 30 skip en installatie is beeindigd ,start hij opnieuw op en wil gaat dan windows installeren maar blijft maar op 39 % en gaat niet verder ,,,dit is een beetje het geval!!

En erg bedankt alvast!!

mijn pc ; windows xp pro 1024 intern geheugen
C;80 gig
D;80 gig
Asus k8vse de luxe met 2.8 64 bit processor
Ati 9600xt radeon videokaart 128mb

Mikey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan