windows xp accounts beperken

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
:thumb: ik wil graag op mij xp pro meerdere accounts temaken ik weet hoe dit moet maar ik wil 1 acoutnt waar meeik aalles kan en 2 waar je niet in B.v in deze computer kan, start beperken, kan niet rechtermuisknop doen enz

kan dit of niet als het niet kan wil ik het ook graag weten:thumb:

Komt ie

Eerst start > uitvoeren > MMC

Dan Openen > Module toevoegen >Lokale gebruikers & Groepen ben je z\o ver gaan we weer veder.

Klik op de map gebruikers, nu met de rechter musi knop in de map klikken. Nieuwe gebruiker aanmaken vul je gebruikers naam & wachtwoord in. Nu met rechte musiknop op de gebruiker eigenschappen doen naar lid van hier kun je kiezen adminstrators of gebruikers die gene die ales mag wordt adminstrator, die minder mag gebruiker. Nu ga je naar de accountkiez deze account verwijderen (veiligheids redenen). Meld je af meld je aan op die account die bij de administrator groep hoort. Nu kun je met de rechte muis knop op mappen beveilig kiezen en instellen wie wat mag.

maar ik heb 2 hardeschijven C: en I:, daar mogen ze ook niet op komen en confergatie scherm niet, en niet bij beureuw achtergrond (srry voor de spel fout) en wat dingetjes bij start

Laatst bewerkt:
Goed dan word het wat uitgebreider

Ga naar deze Computer rechte muisknop op de schijf die je wil beveiligen. Klik op Delen & beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan