Windows XP activatie!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fab

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Ik ben in het bezit van een orriginele Windows XP SP2 disk plus 4 licenties, die reeds door heel ons gezin in gebruik is genomen. Omdat ik een gamer ben heb ik nieuwe hardware besteld.

- Nieuw moederbord met SLI ondersteuning.
- 2x512 DDR2 PC2
- Core 2 Duo E6400

Kortom jullie snappen het al, windows moet opnieuw worden geinstalleerd. Is het mogelijk om de oude activatie te deactiveren en op de nieuwe pc activeren??

Want het lijkt mij zeer onlogisch dat wanneer jij een officiele licentie koopt van boven de 120 Euro dat je dat dan niet nog een keer moet betalen. Ik wil gewoon bijn bestaande licentie houden. En dat moet kunnen anders is er iets niet correct bij Microsoft.

Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen en alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Fab

gewoon installeren en activeren,wil het niet lukken dan bel je microsoft ff en legt het uit dat je nieuwe hardware hebt ,dat begrijpen ze wel,zo moeilijke zijn ze niet.
Succes ermee

En dat moet kunnen anders is er iets niet correct bij Microsoft
:shocked:
Tja, dat maken ze altijd nog zelf uit, maare, bij een oem gaat dat niet.

Maar als het dezelfde merk chipset is, kun je hem gewoon over zetten.

Anders deze manier gebruiken.

Allereerst bedankt voor de reakties.

Alleen ik heb wel een oemversie, bij mijn Product ID staat XXXXX-OEM-XXXXXXX-XXXXX

Wat moet ik nou? Ik wil echt geen nieuwe kopen en ik wil ook mijn nieuwe moederbord niet ver*****n.

Kijk echt uit naar jullie reackties ik wordt helemaal gek.

Laatst bewerkt:
Hallo !

Gewoon Microsoft bellen dus ! Een OEM-versie moet altijd telefonisch geaktiveerd worden tegenwoordig. Je krijgt daar echt geen problemen door !

Al drie keer dezelfde PC ge-upgrade en ze deden niet moeilijk !

Greetz,

Harry.

Ow ok beter, heb je misschien het tel nummer voor mij??

En hebben ze verder nog iets van je nodig behalve je product id en je key?

Thanx als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe componenten dus dan ga ik het direct proberen.

Bedankt voor alle reply's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan