Windows XP afsluit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua822

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Ik ben op mijn laptop terug gegaan naar Windows XP, en alles werkt goed, alleen heb ik een probleem, ik kan niet afsluiten via start > uitschakelen, als ik op uitschakelen klik krijg ik een zandloper te zien en daarna kan ik gewoon verder werken. Geef alstublieft antwoord hierop, ik heb het erg hard nodig :(.

Lees het verhaal door. Er worden ik weet niet hoeveel mogelijke oorzaken opgesomd. Als jij die niet "vindt", dan wordt het hoog tijd voor een bril of een nieuwe bril.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik kan echt niets vinden, heb het nu al 3 keer doorgelezen. Ik ga proberen service pack 3 te installeren, hopelijk is in dit service pack dit al gemaakt.

Ja, maar wat bedoel je precies met "Ik kan niets vinden"? Zijn geen van alle genoemde mogelijke oorzaken, met daaraan gekoppelde oplossingen bij jou van toeassing? Heb je ze allemaal doorgewerkt en uitgevoerd?

Niks is van toepassing, ik heb alles gedaan wat er stond, maar ik kan service pack 3 nergens vinden.

Dat is nu net het gemakkelijkst op te lossen. Simpelweg naar Windows update gaan.....

Welicht moet je eerst nog andere updates binnenhalen. SP2 staat er wel op bij je?

Service Pack 2 is geinstalleerd, maar het probleem is dat als ik kies voor nu opnieuw opstarten er dan weer niks gebeurd. En als ik hem uitzet op de foute manier (stroom uitschakelen) dan word hij niet geinstalleerd.

Probeer eens:

Aan/uit knop 5 seconden ingedrukt houden.

Ik pas even. Ik kan geen zinvolle adviezen meer geven zonder het ding zelf te zien en da's helaas onmogelijk bij een website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan