Windows Xp automatisch aanmelden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Hoe kan ik er voor zorgen dat windows niet automatisch aanmeldt. Ik heb een wachtwoord ingesteld me afgemeld en de pc opnieuw gestart maar bij blijft nog steeds automatisch aanmelden. Iemand een oplossing ?

Configuratiescherm, gebruikeraccounts, De manier waarop gebruikers zich aanmelden. Kiezen voor het welkomsscherm.

grts

Bedank voor je snelle reactie maar het is niet gelukt.

Groetjes

Nog een keer: Configuratiescherm, Gebruikersaccounts, klik op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen", vervolgens het vinkje weghalen voor de regel "Het welkomstvenster gebruiken". Alle vensters sluiten en de PC herstarten. Nu krijg je het scherm waarin je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen.

Laatst bewerkt:
boeing, ik heb zelf op een 2de xp partitie ook alleen admin en guest. En je zult om in te loggen toch echt het vinkje ervoor moeten zetten, anders logt ie automatisch in.

Nog een keer: Configuratiescherm, Gebruikersaccounts, klik op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen", vervolgens het vinkje weghalen voor de regel "Het welkomstvenster gebruiken". Alle vensters sluiten en de PC herstarten. Nu krijg je het scherm waarin je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen.

Dat heb ik ook gedaan zonder resultaat.

Heb je er wel aan gedacht, om nadat je dat vinkje had weggehaald, op de knop "Opties toepassen" te klikken? (En haal voor de zekerheid ook het tweede vinkje weg, voor de optie "Snelle wisseling".)

Laatst bewerkt:
Heb je er wel aan gedacht, om nadat je dat vinkje had weggehaald, op de knop "Opties toepassen" te klikken? (En haal voor de zekerheid ook het tweede vinkje weg, voor de optie "Snelle wisseling".)
Ja dat heb ik ook gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan