Windows XP Black Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

iMaarten

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
De beste computer programmateurs hebben de beste onderdelen uit XP en Vista samengebracht in een besturings systeem met de naam Windows XP Black Edition. Het heeft de beste programmas die iedereen nodig heeft op zijn thuis computertje. Maar wat weten jullie van de Black Edition?

Het is een versie van Windows waar zeer veel programma's en drivers standaard ingebakken zitten. Tevens zitten er heel wat verschillende styles en desktop apps in.

new1cg493fc954rd.jpg

Zo ziet het geheel eruit. Net Vista, maar dat is het natuurlijk niet.

Deze versie is overigens niet legaal te verkrijgen...

Ik probeer black edition te instaleren maar als ik de setup open krijg ik de fout melding: geen geldige Win32 toepassing hoe los ik dit op?

waar kun je hem downloaden vind hem wel mooi en wil hem ook wel

Of waar kun je hem kopen

Laatst bewerkt:
Nergens, het is een zelfgemaakte versie, dus het is niet legaal te verkrijgen.

als je xp beetje wil opleuken door het zwart te maken, dan zullen programma's zoals vista inspirat of windows blinds een uitkomst zijn. zover ik weet is inspirat volledig free te downloaden, gebruik het zelf ook. Bij windowblinds geen idee eigenlijk. Als je metertjes erbij wilt ( waar je processorsnelheid af kan lezen, de memory en weet ik het) kan je daarbij Sysmetrix downloaden. die is ook free te downloaden.

Laatst bewerkt:
Xp black edition

Ik heb vandaag black edition op mijn pc geinstalleerd, maar dat gaat niet zomaar. Ten 1ste moet je tijdens de instalatie dvx niet installeren, maar gewoon doorgaan, anders loopt het vast op 13%. Nadat de installatie klaar is ben je er nog niet. Er valt nog van alles te installeren aan programma's. Je mag wel zelf bepalen wat, maar je moet heel goed uitkijken dat je de vinkjes uit of aanzet. Als dan eindelijk alles op je pc is geinstalleerd, krijg je nog een hele boel updates te verwerken. Ook internet explorer 7 moet je zelf installeren, hoewel het lijkt dat die meegenomen wordt in de complete installatie, maar hij werkt niet. Als je helemaal klaar bent met installeren, ben je 5 uur verder. Maar het is de moeite waard. Ik ben hem nu aan het uitproberen, en tot nu toe werkt alles perfect. Een ieder die het wil installeren raad ik hem aan, maar let wel op, je heb heel wat kennis ervoor nodig om het tot een goed eind te brengen, en alles wat erbij hoort is in het engels. Veel plezier en moed met het installeren. ........:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan