Windows XP boot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tugger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Hallo,

Ik heb op dit moment Windows XP Home op mijn computer staan. En wou mijn computer herinstalleren i.v.m. fouten op mijn computer enz., en wil weer met een frisse start beginnen.

Ik heb dus een legale MA3D Windows XP Pro gedownload op mijn pc en die via Nero geburnt op een lege cd die ik dus wil installeren op mijn pc.

Nu heb ik dus in de BIOS ervoor gezorgd dat Cd-rom het eerste opstart etc. Maar dat lukt niet helemaal, want als ik mijn pc opnieuw opstart en Cd-rom als "first device" instel, krijg ik aan het begin een zwart scherm met de tekst: Boot from cd:. Ik heb dan op enter gedrukt en ook op spatiebalk omdat ik het meerdere keren heb geprobeerd. Daarna als ik voorbij dat zwarte scherm ben kan ik kiezen of ik Windows XP Home edition wil opstarten of Herstelcontrole. En start mijn herinstallatie dus niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten,

Tugger

:eek:, hoe kan dat. De download verliep goed. Het is een .ISO bestand en heb hem op een DVD+RW geburnt.

Andere tips?

weet jij wat ze ermee uitgespookt hebben? ze kunnen vanalles in zo'n iso stoppen:p

Is die ISO wel gebrand als IMAGE?

Nee dat heb ik niet gedaan, dat moet het probleem dan zijn denk ik. Ik zal even op google gaan kijken voor informatie over ISO IMAGE branden. Mocht ik er niet uitkomen dan post ik hierzo nog wel een vraag, ook als het is gelukt. Dank u wel voor jullie meedenken heren.

Dank u wel Lange Pier. Ik ben het nu aan het proberen (ben nu eerst de schijf aan het leegmaken en ga dan proberen de IMAGE te branden.). Floris van Rozemond ftw :thumb: haha :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan