Windows XP Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

skinrich

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
hallo allemaal,

mijn probleem is het volgenden, laatst viel mijn pc uit en toen ik hem opnieuw opstarten laden hij alles tot aan de desktop. ik zag zelfs de pictogrammen en dan gaat het fout ik hoor het opstart geluid van xp en dan krijg ik een blauw scherm en het geluid blijft hangen (neej het is niet het gevresten blue screen of death want het verandert soms van kleur naar grijs ofzo :confused:. ik had hem daarna in veiligen modus opgestart en systeem herstel gedaan alles werkten weer tot groten vreugden! tot vanochtend... het zelfde probleem weer. noyu hoorden ik maandag van een collega dat het bij een kennis van hem ook was gebeurt en dat het iets met de windows updat had te maken. weet iemand hier meer over? en is er een hotfix ofzo voor??
btw ik heb nieuwe videokaart drivers na de eerste keer geinstaleerd omdat ik dacht dat het mischien daar aan lag maar nee dus... nou nu ga ik systeem herstel doen ik hoop dat iemand een oplossing ofzo weet.. alvast bedankt

Mvg. Richard:thumb:

Hoe haal je de Windows Updates naar binnen? Automatisch? Ga anders in ieder geval naar Microsoft Update en klik op de knop Snel. Installeer de gevonden updates.

Kijk ook bij Configuratiescherm, Systeembeheer, Logboeken, Systeem en Toepassing. Staan er foutregels? Dubbelklik daar op en kijk naar de omschrijving. Wat wordt er vermeld?

Laatst bewerkt:
kan het niej vinden onder system properties :confused:

Laatst bewerkt:
Heb je een Engelstalige XP? In Control Panel staat het dacht ik onder System management of zoiets.

wat geeft ie voor foutmelding aan ?
en wat boeing zegt is een goeie, hou je pc altijd up to date !!!
ga naar deze start > configuratie scherm > staat er recht in dat grijze vlak zie ook en daar onder windows update , klik daarop > dan aangepast zoeken doen en alles instaleren wat ie aangeeft. En installeer ook effe deze ( zie link )

http://www.microsoft.com/downloads/...040027&freetext=service pack 2&DisplayLang=en

en dan de eerste die op nummer 17 staat service pack 2

Desnoods installer je dit allemaal in veilige modus.

Moet ik effe bij vermelden is meestal standaard eerst die service oack 2 instaleren !!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan