Windows XP critical updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Hallo allen,

Ik heb hier een PC staan, die ik gisteren, samen met onze vrienden van ASO, ontdaan heb van Winshost

Nu merk ik dat er GEEN enkele critical update op staat.En natuurlijk nog enkele andere veiligheden niet up to date zijn. Nu is het zo, op mijn pc heb ik een PCI ADSL modem. Zijn pc werkt met kabel internet.

Nu is mijn vraag, is er een site te vinden die alle crtical updates heeft gebundeld en zo kan downloaden. Kan ik ze hier installeren. Zo ben ik zeker dat het wel gebeurd is.

Hi crash, ik heb de CD SP2, maar ik denk dat het niet gaat lukken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik vrees er toch voor.

Je 2° link geeft eigenlijk geen critical updates. Ik heb volgens mij ooit een site gezien, waar je voor XP alle criticasl bebundeld waren, maar eerlijk, ik weet niet meer waar.

Nu ja als die niet meer bestaat of.. dan moet ik ze bij die persoon terplaatse maar installeren,maar ik vind dit tijdverpilling voor mij, kan ik dat hier,bij mij thuis, laat die maar rammelen en ondertussen kan ik iets anders doen.

Eigenlijk niet, maar het is opgelost op een andere manier. Nu ga ik bij die persoon hoogstens nog een 15 min werk hebben. Dus ik ga de vraag als opgelost zetten.

bedankt voor de antwoorden. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan