Windows XP Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
0
Hallo allemaal,

Enkele weken geleden is mijn laptop gecrasht, en nu wil ik graag windows herinstalleren maar ik heb geen windows cd, en tot zover kan ik niemand vinden die mij er een wil lenen. Nu is mijn vraag dus of jullie mij kunnen helpen aan een legale download van windows, want ik heb nog wel een activatiecode, die (hopelijk) werkt.

Alvast bedankt
 
Ik weet het niet zeker, je kan mechien wel ergens legaal Microsoft Windows XP downloaden en branden, maar voor de activatie code moet je toch wel betalen!

EDIT: Bekijk deze pagina van Microsoft eens, daar kan je XP downloaden, maar voor het activeren moet je zelf een code hebben http://www.microsoft.com/downloads/...ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e&DisplayLang=nl

:O Zag jou laatste bericht, sorry ben nu niet thuis en je hebt gelijk, het is een upgrade :(
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker, je kan mechien wel ergens legaal Microsoft Windows XP downloaden en branden, maar voor de activatie code moet je toch wel betalen!

En zoals ik al heb gezegd heb ik al eens een activatiecode gekocht/gekregen bij de laptop, dus...

[edit]Helaas heb ik aan je linkje niet zo veel, het gaat daarin om SP3, en niet om Windows zelf. Wel heb ik mogelijk iemand gevonden die mij aan een originele cd kan helpen. Ik houd jullie op de hoogte en hoop op nog meer reacties[/edit]
 
Laatst bewerkt:
nou zolang je je eigen cd key gebruikt is het tog niet egt illegaal? Download gwn van een torrent en gebruik je eigen cd, lijkt mij niet illegaal (tenzij je m crackt, maar dat hoef jij neit te doen want je hebt al een cd key :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan