Windows XP drivers laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowshelp

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
hallo allemaal ik heb vandaag deze laptop besteld

http://www.0900-laptops.nl/laptops/3...-n53jq-sz174v/

Asus N53JQ-SZ174V

Intel Core i7-740QM 1.73GHz, 15.6" TFT full HD (1920x1080) Glare LED, 6144MB, 750GB 7200rpm, Blu-Ray Reader / DVD+/-RW DL, 1024MB nVidia GT425M, WLAN, BT, Windows 7 Home Premium 64-bit NL/UK, Webcam, 2 jr garantie, 2.9Kg, HDMI

weten jullie waar ik de Windows XP 32 bit Drivers kan downloaden? als je 64 bit drivers kan vinden dan mag het natuurlijk ook

ik wil er graag windows XP 32 bit op draaien

Groetjes Michael

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de site van asus staan ze niet.Zal dus een eigen zoektocht moeten worden.Wellicht zou je een dualboot kunnen overwegen.Kan je eerst xp eens testen of je het werkbaar krijgt.

ik heb ook al gezocht maar ik zie ze ook niet staan hoe komt dit nou?
wat moet ik nu gaan doen en een dualboot maken kan niet wantik heb geen windows vista of windows 7 Cd-rom

zijn er echt geen Xp drivers?

ik wil echt windows XP 32 bit draaien

W7 wordt toch bijgeleverd volgens die site?

en asus zelf biedt dus geen ondersteuning voor xp.

Heb je een speciale reden dat je met xp wilt draaien als ik vragen mag?
Mischien is er ook voor win 7 daar een oplossing voor.

wel flauw dat asus geen ondersteunig bied voor windows XP omdat het nog in de ondersteunig ligt van microsoft tot 2014

dat klopt windows 7 wordt mee geleverd maar de oude windows moet eerst heb ik gehoord dus dan moet windows 7 er af en XP en weer windows 7 installeren maar ik heb de windows 7 disk niet

de reden dat ik windows Xp wil gebruiken is omdat het sneller is dan windows 7 en dat ik nog wat oude spelletjes wil spelen en office 97 en nero 6 en nog best wel wat progammas niet op windows 7 draaien

Om een dualboot te maken is niet meer nodig om eerst xp en dan w7 etcetc.Snuffel maar eens rond hier op helpmij.

En wellicht kunnen die games,progs in xp modus draaien.

maar windows 7si toch een heel erg anderen kernel dan windows XP want ik heb het ooit gehad ik wilde een super oud spel op windows XP doen en toen vroeg hi windows 95 is vereist

en toen hed ik een windows 95 pc gekocht allen maar voor dat spelletje

maar als ik windows XP op de laptop zet dan hoef ik niet weer een andeen pc te kopen of latop snapie ^_^

maar ik wil gewoon XP er op hebben wat daar gaat het me gewoon om hihi ^_^

ps :

als ik 16 bits software wil draaien dat zegt windows 7 dit :

same game for windows 16 bit (een spelletje voor windows 3,0)

"De versie van dit bestand is niet compatibel met de windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeem informatie van uw computer of u een x86 (32-bits) of x64 (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software."

en anderen seplletjes die 16 bit zijn werken ook niet en nog wat 32 bit spelletjes

en de printer uit 2005 werkt ook niet ik wil gewoon XP hebben!

Laatst bewerkt:
maar een sta driver is toch niet nodig want ik volgens mij in het bios kun je toch een opie vinden dat de hardeschijf als IDE wordt gezien?

eigelijk geen idee wat ik dan moet doen XD

zelfs me anti virus doet het ook nog niet eens Symantec corperate Edition 8,1 uit 2002 dus dan heb ik ook geen antivirus op win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan