Windows XP drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurriensz

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Hoi,

Sinds gisteren ben ik weer terug gegaan naar Windows XP. Alles staat er nu op alleen het scrollen gaat heel erg traag. Heb gelezen dat ik dus mijn drivers moest updaten van mijn videokaart. Alleen op 1 of andere manier vind die mijn Videokaart niet meer.
Dit is een screenshot van toen ik nog Windows 7 had:
Computer2.png

Dit is een screenshot net gemaakt:
Computer2.PNG

Ik wil graag van dit probleem af. Het is heel irritant en ik kan dus ook bepaalde spellen niet meer spelen.

Groeten,

My Computer > Properties zegt:

Microsoft Windows XP
Home Edition
Version 2002
Service Pack 3

Dus ja, het zit erop.

// @Crash
Ik zal even die even proberen, gisteren had ik er 1 gedownloaded maar ik kreeg een error dat ik die videokaart helemaal niet had.

Je hebt de xp drivers voor je videokaart nodig. Heb je al bij AMD op de site gekeken?

Heb je wel ook de chipset drivers van je moederbord geïnstalleerd? Zo nee, eerste die doen, dan pas de videokaart driver.

Geen idee of ik dat al gedaan heb, heb al heel lang niet meer met XP gewerkt. Hoe kan ik zien of ik het al gedaan heb, en als ik het nog niet gedaan heb, hoe installeer ik ze?

Laatst bewerkt door een moderator:
Maakt niet uit of je nu met Windows 7 of XP werkt, voor elke Windows moet je de chipset driver van je moederbord installeren.

Je kunt het niet via software terug vinden, gewoon installeren.

kreeg je bij je moederbord, of als je een complete pc hebt gekocht als Utilities CD daar staan alle drivers op als het goed is
het is namelijk verplicht om die er bij te geven als fabrikant

Moederbord is al heel oud, CD's ben ik helaas verloren. Het gaat om een:
MSI MS-7012 (Medion OEM) als ik correct ben, zal even op het internet speuren voor drivers.

Je zal dan bij Medion je drivers moeten zoeken en niet bij MSI.

moet je op de medion site kijken http://www.medion.com/nl/service/download/ hier kan je de benodigde drivers vinden als het goed is

edit: is het een medion pc of heb je het moederbord ergens uit gehaald en in een andere pc gestopt ofzo
zo niet dan moet je het model nummer op geven, want je kunt niks vinden zonder model nummer van de pc

Laatst bewerkt:
Het is geen gekochte PC in de winkel. Het is een moederbord ergens uit een andere computer gehaald.

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Moederbord komt zo te zien uit een Medion MD8080.

Sorry voor mijn quotes. Dat klopt, op mijn moederbord zit een stickertje met: MD8080 V1.0B
Moet ik dus daarvoor drivers zoeken?

Mijn vraag ging over mijn videokaart, maar ik moest blijkbaar eerst de drivers van Medion updaten. Maar ik kan er geen 1 vinden.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt. De link van Crash heeft geholpen. Iedereen bedankt voor het helpen.

Graag gedaan hoor,
Aub wel deze vraag op opgelost zetten zodat er over een jaar niet weer reacties komen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan