Windows Xp Dubbel????

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwinta

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Berichten
25
Ik heb windows xp op een andere computer van mij staan boven in me kamer maar een tijd geleden is er door een vriend van mij nog een keer windows xp opgezet nu heb ik hem dubbel :( en als ik nu me computer opstart moet ik kiezen tussen 2 windows xp prof.
ik heb toen aan die vriend gevraagt wat er was en toen zij die je moet gewoon alles van C:/ wissen wat ik dus vervolgens deed
maar nu staat het er nog en een paar bestanden kan ik niet wissen ong 6 Bestanden nog maar :( Kan iemand me plzz helpen ik kan hem ook niet formatteren :(
help me plz
Grtzzz Terry
 
nou ik heb wat doorgekeken en wat dingen geprobeerd maar ik heb gedaan
uitvoeren ---> dan msconfig
toen map boot.ini en toen alle opstartpaden controleren en dat was goed
zij die
dat is nu ook zo ik heb geen dubbele xp meer maa nu is er een nieuw probleem
ik heb in c:\ hele tijd geleden alles gewoon met de hand gewist toen bleef er een map over k weet de naam niet meer omdat ik dacht als ik de naam verander dat ik hem wel kon wissen niet dus .
als ik die map open zie ik wel staan system32 en memory.dmp ik heb ingeschakeld dat ik ook verborgen files kan zien en die memory.dmp is een verborgen file maar die 2 krijg ik gewoon niet weg
kan iemand me plzz helpen ik heb het hard nodig Grtzz Terry
 
ik heb nog een vraagje dit staat er als ik bij deze computer eigenschappen geavanceerd opastart instellingen doe en dan bewerken om die andere te wissen k wou ff weten of dit klopte

[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

dit staat er namelijk
denk dat het wel klopt maar ik zou graag die Memory.dmp en system 32 weg willen halen
en dan alles formateren:) :( help me a.u.b.
 
Wat veel vragen. :)

Die regel die je aangeeft klopt dacht ik wel, da's wel okay.
Nu wil je de c-schijf leeg hebben want op d:\ staat windows, begrijp ik je goed?

Probeer het volgende eens.
Ga naar "deze computer" en klik met je rechtermuisknop op D:\
Kies voor "Formatteren".
Lukt het nu?

Zo niet, probeer het dan eens in veilige modus.
Nog niet?
Rechtermuisknop D:\
Eigenschappen.
Tabblad "Extra".
Controlleer de schijf grondig op fouten.
Download dan CCleaner en ruim je schijven eens grondig op.

Ik hoor nog wel hoe het gegaan is :)
 
nou ik heb dus die cccleaner gebruikt werd nogal wat verwijderd

ik Maar helaas niet de system 32

er stond van wel maar toen ik keek stond ie er nog
:S en nu ???
k wil me hele comp leeg hebben dat ik hem opnieuw kan installeren en dan xp eropzetten
 
niemand reageert daarop en ik kreeg e-mail dat er hierop werd gereageerd sorry
 
Het blijft crossposten. Deze doe ik op slot en je mag in de andere verder gaan. Mocht je na verloop van tijd denken dat er niet meer gereageerd wordt (en dus niet na 10 minuten) kun je zelf een bericht erin zetten zodat je vraag weer omhoog gehaald wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan