windows xp en outlook expres 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannenl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
1
ik heb iets heel raars en vervelends meegemaakt
van het ene moment op het andere, ik had mail nagekeken en was even op de website, en toen wilde ik terug naar mail en zag ik een groot blauw veld van outlook express, ong. een derde van de desktop wat bleef hangen.

-virusscan leverde niks op ( zelf heb ik norton )
-reset hielp niet
-computer een paar weken terug zetten met systeemherstel hielp niet
-windows xp er opnieuw opzetten gaat niet want dan geeft het systeem aan dat ik al een nieuwere versie heb gedownload

nu kan ik dus niet meer via de desktop of ander menu een url aanklikken . of op internet, maar dit gaat wel met msn, raar maar waar.
( ik copieer nu dus om een vb te noemen de url van een van mijn favorieten, plak dat in msn en het werkt, rechtstreeks aanklikken geeft windows aan de url niet te kunnen vinden)

als ik ga zoeken naar outlook op mijn computer kom ik er keurig, maar er staan qua inhoud 0,0 op

kan iemand me zeggen hoe dit komt, ik klik nooit rare bestanden of onbekende bestanden aan , en zeker geen "kaart" van iemand of een ander soort uitnodiging.

kan ik op een of andere manier nog aan outlook komen, of moet ik echt gaan formatteren en alles dus er opnieuw opzetten ????

alvast heeeeeeeeeel erg bedankt voor eventuele hulp

Mariannenl
 
-windows xp er opnieuw opzetten gaat niet want dan geeft het systeem aan dat ik al een nieuwere versie heb gedownload
Voor de goede orde,je hebt geen nieuwere XP gedownload,maar je hebt er service pack SP1 of SP2 op gezet.

Als je via Configuratiescherm > Software,dat servicepack weer kunt deïnstalleren,dan krijg je die melding niet meer.

Movht je dat van plan zijn,maak dan wel eerst een backup van de belangrijke data.

Probeer eerst tijdens het opstarten met de F8 toets de "Laatst goed werkende configuratie" o.i.d. op te starten.

Of probeer via Start > Uitvoeren type "sfc /scannow" zonder de " tekens.Hier heb je wel de XP cd bij nodig.

Greetz
 
Als er plotseling inhoud van een map ontbreekt en programma's werken niet meer, dan kun je denken aan schijf fouten. Daarom meteen een schijfcontrole uitvoeren. Dus rechtsklikken op de schijf en in het contextmenu Eigenschappen kiezen, dan Schijfcontrole op het tabblad Extra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan