Windows XP gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokeecht

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
33
Hallo,

Ik wil in XP meerdere gebruikersaccounts toewijzen (1x beheerder / 3x gebruiker). Hoe / waar kan ik regelen welke programma's de gebruikers te zien krijgen en mogen gebruiken? Voorbeeld: stel ik wil als beheerder wél gebruik maken van Powerpoint maar dit niet ter beschikking stellen aan de gebruikers, hoe moet ik dat dan doen?


B.v.d.
Wimke
 
gebruikers account

Ga naar start / instellingen en dan configuratiescherm.
Daar klik je gebruikers account aan en dan wijst het zich vanzelf.
Hoe e.e.a in te stellen is denk een kwestie van proberen of wellicht heeft iemand hier een antwoord daar op.
 
Toegangsbeheer..

bas9 zei:
Hoe e.e.a in te stellen is denk een kwestie van proberen of wellicht heeft iemand hier een antwoord daar op.
Ga via "Start" naar "Help en ondersteuning".

Kies daar voor "Systeembeheer" in de linkerkolom. In het dan geopend (linker)venster kiezen voor: "Toegangsbeheer".

Onder het kopje "Kies een taak" staan de antwoorden op je vraag. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan