Windows XP geeft een fout aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

FarahEl

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hallo,

Ik heb een probleempje. Dat denk ik tenminste, wat ik zou bij god niet weten wat het is.

Ik zat net te surven en weer (dit is al de 3de keer) word mijn beeldscherm opeens blauw en verschijnt er het volgende:

A problem has been detected, Windows has been shuw down to prevent damage to your computer.

(Nog een ellenlange tekst over iets met dat ik alle hardware die ik recent geïnstalleerd heb moet verwijderen ofzo.)

Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Technical information:

0x0000000D1 (0x00000008, 0x00000002, 0x00000008, 0x F85AD848)

Dit heb ik trouwens opgeschreven, want niks deed het meer. Dat blauwe scherm bleef aanhouden, dus moest ik handmatig afsluiten (aan/uit knop ingedrukt houden).

Wie weet wat dit is, en waarom ik het al de 3de keer krijg?

Goedenavond,

Heb je soms pas wat opnieuw geinstaleerd zo ja zou ik om te beginnen deze verwijderen.

Goedenavond,

Heb je soms pas wat opnieuw geinstaleerd zo ja zou ik om te beginnen deze verwijderen.

Ik had 2 dagen een virus, dus ik heb van alles lopen installeren. Maar dat waren voornamelijk anti-virus programma's?

Hoi,

Daar gaat het dus mis je zal 1 virus programma moeten gebruiken dus alles wat er buiten valt de-installeren , en eventueel daarna ccleaner er over heen laten gaan om je register te schone,

Hoi,

Daar gaat het dus mis je zal 1 virus programma moeten gebruiken dus alles wat er buiten valt de-installeren , en eventueel daarna ccleaner er over heen laten gaan om je register te schone,

Ik heb nu qua anti-virus/malware weet ik het allemaal:

Ad-aware
SpywareBluster
AVG-Free 9.0
TFC
HiJackThis
Ccleaner

En recent heb ik de volgende programma's gedownload:

Realplayer
QuickTime Player
Java
Adobe Player
Winzip 14.0
Silverlight
VistaMizer
ConvertXtoDVD

Welke raad je me aan om te verwijderen?:)

Hoi<

Zie maar 1 virusscanner volgens mij maar misschien is er nog een andere optie,
Je zou een systeem herstel kunnen doen naar een eerdere datum voordat je dit had
Start- buroaccossoires-syteemwerkset-syteem herstel daar kan je hem naar een eerdere datum zetten.

Hoi<

Zie maar 1 virusscanner volgens mij maar misschien is er nog een andere optie,
Je zou een systeem herstel kunnen doen naar een eerdere datum voordat je dit had
Start- buroaccossoires-syteemwerkset-syteem herstel daar kan je hem naar een eerdere datum zetten.

Behoud ik dan wel al mijn geïnstalleerde programma's? Of is dat een domme vraag:confused:?

Hoi,

Nee maar je zal toch van je probleem af moeten zijn volgens mij standaard programma's heb je belangrijke sla die op een usb stick of zo op voor de zekerheid

Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Hij geeft telkens aan dat het restoren niet gelukt is. Wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan