Windows XP : Harde schijf zit vol, alhoewel ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan proberen die te verwijderen, maar kan zijn dat er dan iets niet werkt kan ook zijn dat er niks aan de hand is. maak anders een herstelpunt van je systeem

Wat Stykurgh zegt.
Mijn advies (nogmaals): bespaar je de ellende en de tijd om een deel te verwijderen, opnieuw op te starten, kijken of alles het nog doet, weer een deel verwijderen, en zo verder. Nieuwe windows installatie, wat je nodig hebt er opnieuw opzetten en in het vervolg een klein beetje beter opletten of installaties goed gaan en wat er geinstalleerd wordt. Om het verschil aan te geven: ik heb geen Installer map.

Zqwiqly.

Pro's,

Ik heb enkele 1000-en Windows Installer Patches verwijderd. En heb nu plots 120 Gb vrij. THANKS Maikel, Zqwiqly & Stykurgh !!

De oorzaak zat hem in het automatisch downloaden van Windows-updates. Ik hab dat nu afgezet.

Aan Zqwiqly : ik dacht dat ik ook geen Installer Map had, maar Treesize heeft me getoond dat dit fout was in mijn geval.

Nogmaals dank voor jullie uitmuntende, snelle en professionele hulp. Ik kan jullie niet genoeg dankbaar zijn.

mvg,

Geert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan