Afgelopen maanden heb ik meerdere malen gezien, dat WinXP opstart fouten kreeg, en soms totaal vast liep. Verschillende Windows error’s helaas telkens zonder regel code.
Vaak ga ik er zelf erachter aan, met vaak ook succes. Helaas kom ik er dit keer niet uit.
Ik heb het herstellen van WinXP op 3 verschillende manieren geprobeerd. Waarvan alles raar maar waar mislukt. Waarom raar? lees maar!:
Punt is: Het is voor mij niet zo fijn, als ik verschillende meldingen krijg. Gevolg hiervan is ook dat ik soms uit het niets bepaalde programma’s niet kan starten.
Na vele acties zelf ondernomen, zag ik er maar 1 ding in. Herstel console uitvoeren, maar ook dat werkt niet. Maar ik wil deze wel heel graag voortzetten. Wie o wie, kan mij hiermee helpen?

Uploaded with ImageShack.us
Vaak ga ik er zelf erachter aan, met vaak ook succes. Helaas kom ik er dit keer niet uit.
Ik heb het herstellen van WinXP op 3 verschillende manieren geprobeerd. Waarvan alles raar maar waar mislukt. Waarom raar? lees maar!:
- Als ik de herstelconsole Via comand prompt gebruik krijg ik de melding dat het een verkeerde WinXP CD terwijl het vroeger niet zo was, en ik het herstellen meerdere malen vroeger gewoon kon voorzetten.
- Als ik het tijdens booten probeer met cd, dan zie ik optie repareren/herstellen niet meer.
- Bij rechtermuis klik op C:\Eigenschappen\schijf opruiming en vervolgens uitvoeren vroeg hij tijdens het opruimen en andere taken. Om een WinXP CD, dit omdat er geen originele WinXP bestanden waren en gemist werden. Toen ik de juiste cd erin gooide, kreeg ik de volgende melding: (Zie foto)
Punt is: Het is voor mij niet zo fijn, als ik verschillende meldingen krijg. Gevolg hiervan is ook dat ik soms uit het niets bepaalde programma’s niet kan starten.
Na vele acties zelf ondernomen, zag ik er maar 1 ding in. Herstel console uitvoeren, maar ook dat werkt niet. Maar ik wil deze wel heel graag voortzetten. Wie o wie, kan mij hiermee helpen?

Uploaded with ImageShack.us
Laatst bewerkt: