Windows XP Home activatieprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreampeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
3
Ik heb een probleem en zie zo snel geen oplossing.

Ik heb enige tijd geleden voor vrienden de gehele pc opnieuw geformateerd en geinstalleerd.
Daarna was hun modem (ericsson, Orange Light) kapot, ze vroegen een Orange Family abonnement aan maar inmiddels is de 30 dagen termijn van windows verlopen.

Als nu het activeringsscherm opduikt en je selecteerd de eerste keuze :
Ja ik wil Microsoft windows nu via het internet activeren dan krijg ik hierna de boodschap dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Zijn er nu nog instellingen te wijzigen?
Ik kan verder vrij weinig.
 
Ik heb een probleem en zie zo snel geen oplossing.

Ik heb enige tijd geleden voor vrienden de gehele pc opnieuw geformateerd en geinstalleerd.
Daarna was hun modem (ericsson, Orange Light) kapot, ze vroegen een Orange Family abonnement aan maar inmiddels is de 30 dagen termijn van windows verlopen.

Als nu het activeringsscherm opduikt en je selecteerd de eerste keuze :
Ja ik wil Microsoft windows nu via het internet activeren dan krijg ik hierna de boodschap dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Zijn er nu nog instellingen te wijzigen?
Ik kan verder vrij weinig.

Je kunt nu helaas niks meer doen met je PC. Je moet Windows XP eerst activeren. Wel kun je selecteren (als het goed is) Windows via Telefoon te activeren. Het nummer staat er dan bij. Je krijgt dan een nieuwe activeringscode van Microsoft. Je kunt het ook via internet doen maar als deze het niet doet kun je dat zo niet doen.

Succes!
 
in veilige modus gaan dan windows xp herstel programma stuk terug de tijd in en dan een oplossing zoeken ( als dat lukt )
 
Hier stond iets wat niet mag bij helpmij.nl

groeten saffier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
__________ :)

groeten saffier

Helaas Pindakaas, * knip *. Waarschijnlijk wil je ook iets doen, dat niet legaal is.

[ontopic] Waarschijnlijk is telefonisch de beste oplossing, volgens mij werkt het terugzetten in de veilige modus ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier worden al antwoorden gegeven waarvan ik weet dat ze niet legaal zijn.
ik gooi een slotje op deze vraag.
niet eens met mijn beslissing klachten@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan