Windows XP Home CD kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten03

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
190
Onderop deze laptop zit een Windows XP home licentiecode geplakt. Het lijkt mij dan ook mogelijk een orginele versie van windows xp erop te zetten.

Volgens een topic op gamedev.net is het mogelijk een ISO te downloaden dmv. de microsoft MSDN site. Het downloaden is mij tot nog toe niet gelukt.

Kunnen jullie mij uitleggen ik via de MSDN site de ISO kan krijgen?
Of hebben jullie enig idee hoe ik, graag via een vertrouwde plaats, een Nederlandse versie van Windows XP Home kan krijgen?

Bij voorbaat dank, Maarten

aan de admin: zet aub. geen slot op de topic, in de vraag wordt niks onwettigs gevraagd! :thumb:
 
Van jou? Graag.

Nee, ik kan hem niet van iemand lenen. Ik heb hier nog wel een Engelse versie liggen, maar ik wil graag een Nederlandse
 
Leeuwarden? beetje ver....:p


Een iso downloaden lijkt mij overigens ook niet erg legaal.....
 
Heb je dit in je link ook gelezen dan?


Or borrow a CD. AFAIK valid keys work on all CD. At least this used to work with Office CD's.

Anything other method of obtaining CD's is probably illegal, so i'm closing this before people start suggesting/linking to warez sites.
 
microsoft is een vertrouwde plaats om een installatie - cd te bekomen.
 
Heb je dit in je link ook gelezen dan?


Or borrow a CD. AFAIK valid keys work on all CD. At least this used to work with Office CD's.

Anything other method of obtaining CD's is probably illegal, so i'm closing this before people start suggesting/linking to warez sites.

Volgens mij is het niet waar dat je een XP-home key op een XP-pro computer kan gebruiken, ik probeer het even, maar het lijkt mij logisch dat het niet werkt.

Ik had die link erbij gezet omdat er in de reactie van Michalson interesant was, niet om de nutteloze reactie van Sander.
 
aan de admin: zet aub. geen slot op de topic, in de vraag wordt niks onwettigs gevraagd! :thumb:

Jawel, het downloaden van software waar copyright op zit is in nederland niet toegestaan, ook niet als jij een legale cd/xp key hebt.
Aangezien dat nu precies is wat jij wilt doen gaat deze op slot.
Bel eens met Microsoft of de fabrikant van de laptop of ze je niet een kopietje willen toesturen (denk dat ik het antwoord al weet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan