Windows XP home edition installatie disc mist

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjila

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
9
Hallo,

Mijn pc had een voorgeinstalleerde Windows XP versie. Nu de garantie voorbij, is de PC gecrashed en blijkt dat er geen installatie disc van Windows is. Naar de leverancier is de eerste stap denk ik en vragen om een installatie cd?
Zijn ze verplicht deze cd af te geven?
:eek:
 
Of ze verplicht zijn weet ik niet,maar een beetje winkel zal daar geen probleem van maken!

Wat bedoel je met gecrachst,wat is er gebeurd?
Hen je helemaal geen cd,tje bij de Pc gekregen?
 
Hoi Marcel,

Gecrashed is misschien niet het juiste woord, de PC werk gewoon niet goed. Bij het gamen wordt de verbinding verbroken, msn vliegt er zomaar uit, skype hetzelfde verhaal, eigenlijk bij alle programma's en internet net zo.
Dan gaat het een tijdje goed en dan weer "random" gebeurd dat.
Al eens eerder gehad met een andere PC en toen bleek het het motherboard te zijn.
Nu dacht ik alles er af te halen en dan alles opnieuw installeren en dan kijken wat er dan gebeurd, toen kwam ik tot de ontdekking dat de installatie CD van Windows XP er niet bij was geleverd.
Is een leverancier verplicht de CD erbij te leveren of in ieder geval een kopie af te geven?
 
Of ze verplicht zijn volgens de wetgeving weet ik helaas niet maar gewoon even vragen aan jou leverancier!
Je hebt geen installatie cd,tjes gekregen bij de Pc,helemaal geen cd,tjes?want bij een voorgebakken Pc zitten windows op de Mainbord cd!

Maar je hebt dus een slechte internetverbinding en programma`s sluiten spontaan af?
 
Als het goed is, staat jouw Windows op een verborgen partitie.
 
Laatst bewerkt:
Hallo A.J.

Het heeft even geduurd voordat ik kon antwoorden sorry.
Het is opgelost, bij navragen kreeg ik een registreerde kopie van Windows XP.
Dank je wel allemaal trouwens!
Dit forum heeft al vele keren uitkomst geboden!:thumb:
 
Zegt het voort en overweeg een verenigingslidmaatschap? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan