FrankDeRuiter
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2007
hallo,
ik heb wat problemen met mijn game pc met windows xp home edition.
ik heb hem laats dus opnieuw geinstallerd om alle rommel eraf te krijgen.
nu gaat het dus al een maand goed verder geen problemen maar deze ochtend ging er iets fout.
ik zat dus lekker te game maar ik moest even weg ik sluit netjes de computer uit en ga weg ik kom een uur later thuis en ik start mijn computer op en hij is ineens heel heel heel heeeeel erg langzaam het windows boot scherm duurde 2keer zo lang en het inloggen op mijn account duurde dus egt wel iets van 8 a 10 min een alles was gewoon zo langzaam dat je niks kan doen nu is het me dus gelukt om een keer systeemherstel te doen maar dat werkte niet dan krijg ik een error na het rebooten van het syteem herstellen is mislukt.
nu is de virus scan bezig met computer scannen ik heb al de computer stof vrij en schoon gemaakt dus als iemand weet hoe ik dit probleem kan fixen zeg het dan ff ik heb het hard nodig. voor ik het vergeet de muis zie je ook niet hij doet het wel maar je ziet hem niet .
Computer specs.:
Besturingssyteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)
Systeemfabrikant: k8n62
Systeemmodel: k8nf4g-SATA2
BIOS: Default Sytem BIOS
Prossesor: AMD Sempron(tm) Prossesor 3000+, MMX, 3DNow, 1.8Ghz
Geheugen: 512MB RAM
Wisselbestand: 295MB Gebruikt, 950MB Beschikbaar
DirectX-Versie: 9.0c
Hopelijk is dat vol doende info.
Met Vriendelijke Groet Frank De Ruiter
ik heb wat problemen met mijn game pc met windows xp home edition.
ik heb hem laats dus opnieuw geinstallerd om alle rommel eraf te krijgen.
nu gaat het dus al een maand goed verder geen problemen maar deze ochtend ging er iets fout.
ik zat dus lekker te game maar ik moest even weg ik sluit netjes de computer uit en ga weg ik kom een uur later thuis en ik start mijn computer op en hij is ineens heel heel heel heeeeel erg langzaam het windows boot scherm duurde 2keer zo lang en het inloggen op mijn account duurde dus egt wel iets van 8 a 10 min een alles was gewoon zo langzaam dat je niks kan doen nu is het me dus gelukt om een keer systeemherstel te doen maar dat werkte niet dan krijg ik een error na het rebooten van het syteem herstellen is mislukt.
nu is de virus scan bezig met computer scannen ik heb al de computer stof vrij en schoon gemaakt dus als iemand weet hoe ik dit probleem kan fixen zeg het dan ff ik heb het hard nodig. voor ik het vergeet de muis zie je ook niet hij doet het wel maar je ziet hem niet .
Computer specs.:
Besturingssyteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)
Systeemfabrikant: k8n62
Systeemmodel: k8nf4g-SATA2
BIOS: Default Sytem BIOS
Prossesor: AMD Sempron(tm) Prossesor 3000+, MMX, 3DNow, 1.8Ghz
Geheugen: 512MB RAM
Wisselbestand: 295MB Gebruikt, 950MB Beschikbaar
DirectX-Versie: 9.0c
Hopelijk is dat vol doende info.
Met Vriendelijke Groet Frank De Ruiter