Windows XP Home installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Ik heb nu ook al XP SP2, maar ik heb heleboel zooi op mn schijf staan. Ik wil graag alles er af gooien, en dan Windows opnieuw installeren. Ga ervan uit dat ik een back-up van mijn documenten heb, en de CD naast me liggen. Kan iemand mij goed vertellen hoe ik dan te werk moet gaan (met formatteren, en alles eraf gooien, en weer goed installeren, etc.?) Er is wel zo'n 'handleiding' om Windows 98 opnieuw te installeren, maar niet van XP (volgens mij). Kan iemand me zo'n soort handleiding geven, zoals van Windows 98? Mag ook op mijn e-mail!: joren_martijn@hotmail.com Dan zou ik heel blij zijn want dan kan ik hem goed opnieuw installeren!!:) :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk zeg!
Dit staat in je handtekening;

Vraag en reageer via het forum. Zo hebben andere mensen er ook nog wat aan. TIP: E-mails niet op reageren!!


En wat zeg jij??


Mag ook op mijn e-mail!:
joren_martijn@hotmail.com :p
 
Er zit weinig verschil in dacht ik hoor.
Je kunt gerust dit stappenplan uitvoeren (als je mijn link bedoeld tenmiste).
 
Joren; zou jij je e-mail /privébericht kunnen lezen en beantwoorden?

Bedankt..
 
Je zou XP kunnen installeren door de computer op te starten vanaf CD. Doe dus de CD in de computer en herstart deze. Mocht je PC niet met de melding "Opstart vanaf CDROM" komen dan moet je in de BIOS je boot volgorde veranderen. Deze heet "Boot Device Priority"
Zet daarin CDROM op 1 en Hard schijf op 2.

Volg vervolgens alle stappen in het installatie proces...
 
pc opstarten en booten vanaf cd-rom en de rest wijst zichzelf wel uit
 
nou, ik heb het eenbeetje druk met school, dus ik ga het over een tijdje doen. bedankt iedereen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan