Windows xp home iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hekjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2014
Dag mensen,

Voor een kennis van mij moet ik Windows xp opnieuw installeren. Windows 7 zal helaas niet op hun laptop draaien dus daarom maar windows xp wat niet meer gesupport wordt. Deze pc zal alleen door hun kinderen worden gebruikt om wat spelletjes op te spelen.

Het enige probleem is dat ze de Windows cd niet meer hebben. De cd key staat gewoon op de laptop. Weet iemand waar ik ergens een iso oid vandaan kan halen voor de legale windows xp home versie? Blijkbaar stond deze vroeger op de microsoft site maar daar is hij verwijderd.

Groetjes,

H.

Lol, alle xp's zijn legaal als de juiste key is gebruikt en de cd's/iso's zijn via een torrent wel te verkrijgen als je dat aandurft, geen kennissen met een cd?

Dit is de originele bestandsnaam van de Nederlandse versie van Windows XP Home Edition (Retail) met Service Pack 3:

Als je daar op zoekt, kun je genoeg downloads vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol, alle xp's zijn legaal als de juiste key is gebruikt en de cd's/iso's zijn via een torrent wel te verkrijgen als je dat aandurft, geen kennissen met een cd?
Nee jammer genoeg niet ;). Wie gebruikt er in deze tijd nog xp hehe.

Bedankt, heb het gevonden. Hij pakt alleen de originele serial nu niet, denk dat ik even naar die activatielijn moet bellen als die nog actief is.

Probeer anders deze, de OEM-versie met Service Pack 2:

Je bent geweldig. Hij pakte de cdkey meteen bij deze versie :). Ben nu bezig met de installatie van de rest van de patches en drivers. Heel erg bedankt voor de hulp en moeite van jou kant!

@tobiastheebe
Uit de voorwaarden:
Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan