Windows XP Home, log niet meer in

Status
Niet open voor verdere reacties.

joseb

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Berichten
85
Avond allemaal,

Info:......Pentium IV, Windows XP Home Editie op,

Tot gisteren werkte de PC prima. Vandaag na dat de pc zoals altijd opstart, alles goed op de scherm komt, tot dat de welkom venster op verschijnt. Na dat ik hier probeer in te loggen krijg is en boodschap op om de PC af te zetten, verder kan ik niet meer.

Ik heb de Originele Windows XP Home Editie CD bij me. Graag help, alvast bedankt
 
Ben je zelf administrator van de computer?
En zijn er nog meer gebruikers op de computer?

Het kan zijn dat anders de administrator je account heeft geblokeert.
Zijn er meer gebruikers? Kijk dan even of die kunnen inloggen
 
Aan Pyreen,

Ja, inderdaad, ik ben hier de enige administrator, (bedoel een enkele user name). Bedankt voor jou reactie,

Aan Visha,

Ja, terwijl ik in de welkom venster kom en ik de user icon wil aanklikken om in te loggen, gebeurt maar niets, behalve dat een kleine boodschap naast de user icon verschijnt, om te zeggen dat de pc afzetten moet. Hier is niet meer te zien. Bedankt ook voor jou reactie,
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je e.o.a. virus te pakken hebt,kijk ff hier zelfde probleem mét oplossing. Lost dit het probleem niet op kom dan ff terug om zwaardere maatregelen te treffen.
Succes.
 
Mik Zjegger

Ik zal proberen om het systeem voor een mogelijk infectie te scannen. Het probleem is dat ik momenteel geen windows kan geraken, maar ik zal zeker mijn weg vinden. Bedankt voor het tip,
 
Hiren's boot cd downloaden,Linux live cd enz. daar kun je wél verschillende zaken mee oplossen.
Kijk hier voor info.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig, ik heb straks Hiren’s ISO-file v10.0 met UltraISO op CD verbrand. Bedankt,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan