Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h.ploegstra zei:Zoals ik gisteren heb beloofd hier mijn bevindingen van vandaag.
Ik heb vandaag telefonisch windows geaktiveerd, Toen het weer niet lukte om die lange 9 delige code van 6 cijfers in te tikken werd ik doorverbonden met een telefonist. Ik vertelde hem dat ik een origineel windows schijfje had waarmee ik windows niet kon aktiveren. Hij vroeg hij me om de product key. Dat is het 25 delige serialnummer. Nadat ik hem dat had gegeven werd ik weer doorverbonden met een lijn die me dat lange 9 delige code van 6 cijfers gaf waarna windows was geaktiveerd.
Ik denk dat ze checken hoe vaak een product key is geaktiveerd. In mijn geval één keer eerder eerder (de andere computer). Als dit minimaal is dan stellen ze vast dat het een legaal exemplaar is waarna ze de code geven.
Op deze manier is het mij wel gelukt. Mensen ik hoop dat jullie het op deze manier ook lukt.
een groet van Harrie
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.