Windows xp home problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rick22

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
37
Hey allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een aantal problemen met mijn pc, ten eerste bij het opstarten zie ik stippen (zie foto's)
Ook gaat het scrollen in onder andere in firefox heel erg sloom, dus je ziet het scherm langzaam verversen.
En als ik operation flashpoint probeer te spelen zegt hij dat mijn pc niet goed genoeg is en dat terwijl ik hem daarvoor nog gemakkelijk kon spelen.

Een virus zou je denken, dus ik virusscan gerund en niets gevonden, dan maar helemaal gereboot en nog steeds dit probleem van die stippen en explorer die sloom gaat etc.
Misschien een hardware probleem??

Even wat specs :

Geforce 8800GT
3core processor
450watt (is wat weinig ligt het hieraan??)

Ohja en zoals jullie zien heb ik 2x windows geinstalleerd, hoe zorg ik dat ik de hele computer opnieuw boot en gewoon vers begin met 1 systeem?

Hoop vragen,

Alvast bedankt :)
DSC03611.jpg

DSC03612.jpg
 
??

Heey,

Dat sloom scrollen ligt meestal aan je videokaart, bij mij was dat ook (en ik heb een ATI Radeon HD4670) toen ik de drivers van ATI nog niet had geïnstalleerd. Installeer ze eens opnieuw. Eventueel een nieuwe versie van internet.

(wordt nog vervolgd, moet eten :eek:)

mr32
 
Inderdaad een hoop vragen, waar eigenlijk maar een antwoord op is.
Maak een complete nieuwe installatie waarbij je de harde schijf ook echt compleet formatteerd.
Die optie krijg je aangeboden als je met de installatie bezig bent.
 
Ok en hoe kan ik dat zeker weten?
Volgens mij heb ik nog garantie.
 
Proberen

Heey,

Vraag eens aan iemand of je z'n videokaart bij iemand anders in mag bouwen om het te proberen, verder heb ik geen ideeën over hoe het anders kan.

mr32
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan