''windows xp hotfix(sp2) Q811493 service patch''

• Onderwerp starter Onderwerp starter rieny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Ik heb ''windows xp hotfix(sp2) Q811493 service patch'' in mijn software staan.

Normaal gesproken moet je die kunnen verwijderen via Configurate/software maar dat lukt van geen kant.

De reden waarom ik het weg wil halen is dat deze patch de computer zeer langzaam maakt alsof prozaq is ingenomen.

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt voor de hulp

RESOLUTION
To resolve this problem, install the corrected version of the 811493 security update. For additional information about how to obtain and install the corrected version of the 811493 security update, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base: *klik* staat nog meer info op.

als ik naar configuratiescherm ga en ik klik daar op software en vervolgens vindt en klik ik xp hotfix q811493 aan kan ik het niet verwijderen terwijl ik dat bij alle andere hotfix wel verwideren krijg in een venster hoe kan ik het wel verwijderen?

Zolas ik het begrijp moet je gewoon de verbeterde versie er overheen installeren. Mogelijk weten anderen nog een tip.

Als je Windows Update op Automatische heb staan, dan wordt dit automatische opgelost c.q aangepast.
Je kan dit ook nog eventueel controlleren door naar deze side toe te gaan:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

klik vervolgens op "Zoeken naar Updates"
Na het zoeken moet er bij "Essentiëele Updates en Service Packs" een (o) staan! Als dit niet zo is dan alle Essentiëele Updates en Service Packs downloaden en installeren. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan