Windows XP ineens heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mels91

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Hallo,
Ik heb een probleem met Windows XP. Het opstarten van mijn computer vandaag ging heel erg traag. Bij elkaar duurde het zeker een kwartier voor dat windows gestart was. Het begin ging vrij snel totdat windows zelf ging opstarten. Vanaf dat moment ging hij heel traag en doet het eigenlijk niets. Als hij na een tijd helemaal is opgestart kan je eigenlijk niets doen. Het begint al met een aantal foutmeldingen van bepaalde .exe bestanden. Op internet heb ik even voor deze bestanden gekeken, maar dit zijn vrij normale bestanden die bij bepaalde programma's horen. Maar als je hierna bijvoorbeeld op de McAfee virusscanner drukt komt er ook een fout te staan(iedere keer overigens een andere) en wordt het programma niet opgestart, dit is ook zo als je naar het configuratiescherm wil gaan. Ook gebeurt het vaak dat ineens de START balk verdwijnt en na een tijdje weer terug komt. Ad-aware startte wel op maar na 282 bestanden te hebben gescand stopt deze er ook mee. Deze stopt overigens altijd op het bestand C:WINDOWS\system32\oakley.DLL. Ik hoop dat iemand me aub verder kan helpen met dit probleem!!
Alvast bedankt

In ieder geval bedankt voor de hulp, maar ik kom er niet veel verder mee, omdat ik niet op internet kan en hij zo traag is dat ik niet eens bij mn memorystick kan komen. Ik heb ook al geprobeerd om windows in de veilige modus op te starten maar dit is ook niet echt mogelijk. Dan krijg je meteen de volgende melding: Explorer.exe - Toepassingsfout Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000006). Is hier nog iets aan te doen of is de enige mogelijkheid om naar een computerwinkel te gaan? Alvast bedankt voor u reactie!!

En als je nou eens alles loskoppelt behalve toetsenbord muis en beeldscherm. En dan opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan