Windows XP Installatie CD gescheurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

PunksNotDead

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Hallo iedereen..
Ik zit met een probleempje..
Ik ging daarnet Windows XP opnieuw installeren, harde schijf formatteren etc.
En bij 'Installatie Afronden' bleef het proces opeens hangen. Dus ik haalde de CD eruit, en ik zag toch m'n verbazing dat er een scheur liep, vanuit het midden *het plastic* tot net in het Data gedeelte.. Nu was mijn vraag, is hier nog iets aan te doen, zo ja, wat? De pc waarop hij geïnstalleerd moest worden staat nu nog aan. Ik zit op de computer van mijn vader.
Ik hoop spoedig antwoord te krijgen :(
Mvg, Raisand

als er echt een scheur zit in de cd zelf, dan kan je het waarschijnlijk vergeten als het op installeren van windows aankomt vanaf deze win insall cd...

als het een kras is zou je kunnen proberen om met tandpaste en een zachte doekje, de kras proberen op te vullen indien de kras niet alte diep is uiteraard...

wat ook wel wil helpen, klinkt misschien raar maar het werkt echt... is het gebruiken van een banaan om een kras optevullen..

http://www.dumpert.nl/mediabase/22892/38d7c040/cd_krassen_verwijderen_met_een_banaan.html

Kijken of de buren wat te leen hebben ........

Ja nieuwe kopen, ik had ook een keer zoiets en toen zeiden ze dat het jammer van de cd was maar dat ze er verder niks aan konden doen.

other solution

Is het ook niet mogelijk om bijvoorbeeld Windows XP via een torrent ofzo te downloaden, en dan gewoon mijn eigen CD key daarvoor te gebruiken? Of is dat niet legaal..

Is het ook niet mogelijk om bijvoorbeeld Windows XP via een torrent ofzo te downloaden, en dan gewoon mijn eigen CD key daarvoor te gebruiken? Of is dat niet legaal..

zal zeker legaal zijn, aangezien je gewoon de originele software hebt en key....

maarjah via torrent zal het wel vreselijk lang gaan duren..

Laatst bewerkt:
maar hoe..

Maarja hoe zou ik dat moeten doen :confused: want ik denk dat als ik gewoon zo'n versie van Windows XP download, en daar de key van onze eigen CD op loslaat dat hij 'm niet zal lezen, of wel?:confused:..

Dat is wel legaal , Dat is inderdaad ook een optie

Maarja hoe zou ik dat moeten doen :confused: want ik denk dat als ik gewoon zo'n versie van Windows XP download, en daar de key van onze eigen CD op loslaat dat hij 'm niet zal lezen, of wel?:confused:..

zou eigenlijk geen probleem moeten zijn, gewoon opletten dat je de juiste service pack download

Oké bedankt voor de reacties, ik ga het proberen, en ik laat nog wel horen of het uiteindelijk gelukt is..
Thnx

Nog anderhalf uur voor de torrent klaar is.. en dan nog maar hopen dat 't werkt, anders is dát ook nog is voor nix geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan