Windows XP Installatie Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

overv161

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Berichten
77
Ok,

Het begin van de installatie gaat helemaal goed, ik installeer op een NTFS partitie en hij kopieert de files naar de harde schijf. Daarna start de computer opnieuw op en start de miserie. Hij begint opnieuw met vragen waar ik hem moet installeren. Hoe komt dit? Ik zou toch in een menu moeten komen met opties zoals gebruikersaccounts, tijd, datum enz.???:confused:
 
Installeren van Windows

ALS DE COMPUTER OPNIEUW OPSTART EN JE INSTALLEERT VANAF cd, dan vraagt de pc of je wilt opstarten vanaf cd. Zoja, druk op een toets. Dit mag je natuurlijk NIET doen. Je moet de pc gewoon laten opstarten zonder aan het toetsebord te komen, want dan denkt de pc dat je weer vanaf cd opnieuw wilt gaan installeren.

Hopelijk heb je er iets aan

groeten Notaris
 
misschien heb je in de bios iets ingesteld zodat hij alleen van af een CD mag booten zodat hij niet verder kan gaan met de instalatie.

ga naar de bios en stel daar in als 1e boot device je harddisk.

om in de bios te komen druk je onder het opstarten op del of F11 of F10 of F12 of iets in die richting.

en dan wijst het menu zich zelf wel.

als je er niet uitkomt melden maar.
 
Sorry, het is al gelukt. Ik had al geprobeerd niet op een toets te drukken maar dan kreeg ik een error. Met iets van...

NTLSD not found
Press CTRL-ALT-DEL to restart

Het lag aan de harde schijf, deze voelde zich niet zo lekker. Toen stopte ik er een andere harde schijf in, die werkte niet, omdat de jumpers verkeerd waren ingesteld. Toen stelde ik ze goed in en installeerde ik opnieuw en werkte alles.

Dus kortom probleem opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan