windows xp installeren op dell xps?

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
168
Ik will mijn pc formateren maar hij leest mijn windows xp cd niet,hij laadt eerst die bios altijd,dan windows scherm,maar ik krijg geen bericht wat ik wil doen met de windows cd?De cd werkt wel in windows zelf al hij opgestart is,maar daar heb ik niks aan,dus wie weet wat ik moet doen om hem te formateren? Bedankt alvast!:p
 
Ga eerst naar de Bios,doormiddel van de toets die je daarvoor nodig hebt(regelmatig intrommelen)tijdens opstarten,en zet daar dat jePC van CDrom moet opstarten.
Probeer dan nog eens
 
Oké dan,ik kwam er achter dat je op F12 meost drukken om je boot vanaf van de HD,FLoppy of DVD\CD-R Speler te doen,dus ik doe het afspelen vanaf de dvd speler,zegt ie dat er geen boot device avaible is?:shocked:
 
Dan heb je waarschijnlijk een kopietje van een orginele cd.
Gebruik in dat geval een boot flop van windows 98.
Daar kun je kiezen om met cdrom ondersteuning op te starten.
Dan kun je daarna je cd van xp wel benaderen en gebruiken.
 
een dell xps heeft geen floppy drive lol,en het is een originele windows xp cd,hij heeft altijd al gewerkt,op mijn oude comp,die eerst kapot was,toen op de computer van mijn vader,nou eerst hier dan op,en nu ineens doet hij het niet meer?:confused: ( cd zit altijd en het doosje en er zit nog geen vingerafdruk op)
 
Dan heb je in de bios nietde juiste volgorde van opstarten staan.
Maar dat verdelde bandit123 je ook al.
 
dit is wel heel dom,ik heb net in het bootmenu van floppy afspelen gekozen,hoorde ik een floppy check geluid,dus ik dacht huh,blijkt dat er een floppy drive zit verstopt helemaal boven in de kast,onder een stuk plastic,maar goed,ik heb de bootwijze al een keer veranderd naar met de cd opstarten,maar ook hier kreeg ik no bootdevice :confused:

Edit: Ik ben een Windows XP SP1 BOOT DELL aan het downloaden via torrent,ik beschouw dit gewoon als legaal sinds ik een Windows XP cd heb en een dell pc :X
 
Laatst bewerkt:
Sterkte er dan mee ,hoop voor je dat het werkt.

Ik ben weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan