Windows XP installeren op schijf waar al data op staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi..

Wie kan mij helpen?

Ik heb een harde schijf waar al data op staat, die ik wil behouden. Ik wil hier nu windows xp opzetten.. hoe doe ik dit??

Hù, gewoon installeren, je moet alleen geen partites verwijderen en/of formateren.
Wat voor data staat erop?

Maare, heeft dit te maken met je eerdere topics?

haha ja... de HD is kapot, maar we hadden er dus nog een in zitten met backups.. nu willen we daar windows opzetten..

haha ja... de HD is kapot, maar we hadden er dus nog een in zitten met backups.. nu willen we daar windows opzetten..

Windows erop zetten kan gewoon, als daar natuurlijk genoeg ruimte voor is.
Die back-ups worden niet verwijderd als XP eropkomt.

4110,34 MB om precies te zijn :p en dan maar eens ff kijken wat er van de 120 gig-schijf afkan :eek:

Laatst bewerkt:
ja ik heb nu windows geinstalleerd (ik zit ook weer op de 'normale' pc:D), maar nu heb ik een ander probleem, zie hier ;)

weet iemand misschien hoeveel ruimte je er voor nodig hebt om windows xp te installeren? :confused: want hij heeft nu 11 gig.. is dat niet genoeg dan? :confused:

Voor Microsoft Windows XP Professional ( of Home ) hebt u nodig:

Pc met een 300 MHz-processor of hoger; 233 MHz minimaal benodigd (enkel- of tweevoudig processorsysteem); * Intel Pentium/Celeron-familie, AMD K6/Athlon/Duron-familie of compatibele processor aanbevolen
128 MB RAM-geheugen of hoger aanbevolen (64 MB minimaal ondersteund, mogelijk beperkte prestaties en minder functies)
1,5 GB vrije schijfruimte*
Super VGA-monitor en -beeldschermadapter met een resolutie van 800 x 600 of hoger
Cd-rom-station of DVD-station
Toetsenbord en Microsoft Mouse of compatibel aanwijsapparaat

*Minimaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan