windows xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

torro029

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
ben iets aant meemaken dat ik nog nooit gezien heb?? :shocked:
als je het windows cdke insteekt vraagt hij opstarten via cd,
als je dit doet krijg je een blauwe scherm waar vanal oplaad.:thumb:
maar als hij bij het laden dan zie je usb dit en dat..... dan kom je op een moment bij fata en ntfs en dan flikkerd mijn scherm en krijg een foutmelding dat er niet genoeg geheugen is en dat ik in de bios caching of shadowing moet uitschakelen?
hoe geraak ik in deze bios en wat zou de oorzaak kunnen zijn???:confused:

thx

hoe en wat wil meer weten

SRRY wat krijg een blauwe scherm met de fout melding <<>> en schrijf alstublieft de foutmelding op als het kan en is je hardeschijf al een geformaateerd met windows xp effe nadere beschrijvingen ok danke wel

wel als een windows cd in je pc plaatst en je start deze op, weet je dat je f6 kunt drukken voor niet ondersteunend microsoft of f2 voor systeemherstel maar als je nergens op drukt laad hij gewoon verder en zie je van alle drivers en dergelijke in deze ballk.
als in deze balk op ntfs laden komt flikkerd deze en komt er een hele pagina met als uitleg.
windows xp is afgesloten om beschadigingen te verkomen ......... en dat ge uw hardware provider enzo moet contacteren en tussen al deze uitleg komt dan de tekst ( kijk of schijfstation genoeg schrijfruimte heeft en dat ik in de bios cashing of shadowing moet uitzetten)!
meer krijg ik niet en is er niet
dan druk je op de knop dat de pc uitgaat en kun je hetzelfde opnieuw doen of je laar je pc opstarten en dan krijg je je oude windows

en ja deze is al meerde keren geformateerd en nooit deze probleem gehad

Laatst bewerkt:
Wordt er geen stop fout vermeld en een titel met hoofdletters?

onderaan het bericht staat alleen dit:
stop:0x0000007E
(0x0000005,0xf7c8108,0xf7c80f08)
pci.sys.adress f78350bfatf782e000
datestamp sb7d8550

meer niet

Waarschijnlijk stond het volgende erboven:
SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED

Ik kom alleen met jou melding uit, dat je een hotfix moet installeren, maar gezien je Xp niet eens geinstalleerd krijgt wordt het lastig.

Kijk eens of Memtest86 problemen in je geheugen vindt.
Even op een floppy zetten en je pc daarmee laten opstarten.
http://www.memtest86.com/
Pak het uit en klik op "Install.bat", zorg dat er een lege floppy in je floppydrive zit.

nee hoor deze tekst staat daar niet
staat alleen dat je het int engelsook kunt krijgen :p
nog een probleempje heb geen diskette drive nog disk!!
maar kan wel windows starten:thumb:
wil hem alleen opnieuw formateren gaat niet meer zo goed naar mijn goesting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan