Windows xp is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb me onlangs een 2dehands pc aangekocht met windows xp proffesional SP3. De eerste 2 maand was die snel en verliep alles vlotjes. Opstarten binnen de 1 minuut. Internet ging supersnel enz. Maar nu....al een paar dagen (max. 5 dagen) is die plots traag. opstarten bijna 10 minuten. openen van programma's duurt 5 minuten. En dit zonder te overdrijven want heb echt dit goed nagekeken. En als de programma's geopend zijn, mag je geen 1 klik doen of er komt "reageert niet meer". Hij neemt echt zijn tijd. Als je binnen de 20 min op facebook bent, is dit snel.

Ook heb ik GEEN programma's geinstalleerd/verwijdert. Ik gebruik hem enkel voor een beetje facebook en documentjes te maken die op een USB opgeslagen staan. CCleaner stond weliswaar en gelukkig op de pc. Heb deze uitgevoerd, maar leverde helaas geen resultaat. Ook virusscan van AVG laten lopen. Maar dit ook zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Download DDS by sUBs een diagnosetool van één van deze locaties & plaats het op je bureaublad:
4c4778c4e83d5-DDS_logo.jpg

Kies 1 van deze downloads:
Link 1
Link 2
Link 3

Dubbelklik op DDS om de tool te starten. (afhankelijk van de download die je gekozen hebt kan dit het bestand DDS.com, DDS.scr of DDS.pif zijn).
Wanneer het klaar is openen er twee logfiles: DDS.txt en Attach.txt
Beide logfiles sla je op je bureaublad.
Post de inhoud van DDS.txt

De inhoud Attach.txt moet je niet posten en Attach.txt moet je niet als bijlage toevoegen aan je post, tenzij men er om vraagt

Ok bedankt. Ga ik eens proberen. Morgen weet ik het resultaat normaal. 2de link werkt niet maar ik kies voor de 1ste

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan