Windows XP ISO branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DKF

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Berichten
26
Beste,

Ik heb een ISO van mijn huidige windows xp cd gemaakt en deze wil ik branden op een lege cd'tje. Ik heb er nu al 2 verspild en beide mislukt dus vraag ik het hier maar voor de zekerheid.

Het is zo dat ik die ISO wil branden en dat ie bootable moet zijn. De ISO zelf bevat een bestand (bootfront.bin) die waarschijnlijk dient voor het booten?!

Wat ik dus heb gedaan is op de ISO rechts geklikt, daarna op openen met en daarna Nero burning rom geselecteerd en toen heeft ie 'm gebrand op de cd'tje.

Toen heb ik hem getest met Virtual PC en het werkt, hij gaat langs de installatie procedure etcetera. Maar als ik de PC opnieuw opstart en in de BIOS kies voor booten vanaf cd, dan zegt ie ineens no emulation.

Klik op een toets om vanaf de cd te booten, dus dat doe ik dan maar. Maar dan kom ik in een venster (net als normaal) waar ik kan kiezen uit verschillende WIndows XP installaties

Windows XP installatie 1
Windows XP installatie 2 (oude installatie, inmiddels verwijderd)
etc
Windows XP setup.

En hier begint het probleem dan. Want met mijn normale Windows XP cd als ik daarmee boot, komt ie meteen in de windows xp installatie ruimte.

Wat doe ik fout? Is hij niet bootable?

MVG,
DKF
 
Probeer het eens anders.

Ga naar Nero Express, kies voor schijfimage branden, voeg te betreffende iso toe en branden maar
 
of download gratis imgburn en probeer het eens daarmee
 
Of Poweriso Dat is nog makkerlijker alleen burn drukken en klaar is kees! : )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan