windows XP kan niet aanmelden met gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpisontheway

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een opstartscan laten doen omdat ik last had van de worm "Virtob" nu kan ik echter niet meer opstarten zoals ik dat eerder altijd deed met de gebruikersnaam "gebruiker" en dan zonder wachtwoord. Ik moet nu een gebruikersnaam en wachtwoord invullen en ik heb geen idee wat dit moet zijn. En ik kan verder ook niet in het configuratiescherm komen omdat ik meteen weer wordt afgemeld omdat de account niet goed is.

Kan iemand mij helpen. Eventueel kan ik windows xp wel opnieuw installeren maar ik weet niet hoe ik die CD dan moet openen.
 
als je xp opnieuw wilt instralleren dan moet je via het bios. naar devices en dan de cd-rom driver op 1e keus zetten.
 
g ais in veilige modus inloggen.. als je pc opstart druk steed op F8 end an komt er een scherm met keuze`s.. kies dan veilige modus.. (heb je een antivirus op je computer? zo ja scan je computer om de virussen te verwijderen)
veel suc6 :thumb:
 
Heb je het welkomstvenster in geschakeld?

Welke versie van windows xp heb je?
 
ik denk gwoon 32-bit..

heb je al via veilige modus geprobeerd?
 
Veilige modus heeft geen zin want dan moet ik nog ineens inloggen met een account.

Ik heb trouwens Windows XP professional.
 
Probeer eens als administrator in te loggen en zie eens wat je van daaruit voor je gebruikersaccounts kan betekenen.
 
als je daar nooit een wachtwoord voor hebt ingesteld kan je zonder w8woord aanmelden...

Houdt ctrl en alt ingedrukt en druk op delete (als je gebruik maakt van het welkomstvenster druk je 2 maal op delete, anders is dat niet nodig),

bij naam vul je gewoon administrator in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan