Windows XP loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benatia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
Heey iedereen,

Als ik mijn Windows xp opstart dan loopt hij steeds vast bij dat laadbalkje. Heel af en toe start hij wel op, maar dan loopt hij weer vast en dan doet hij helemaal niks.

Alvast bedankt.

Hoi,
Welkom op Helpmij.nl

Als je hier snel antwoord wil krijgen zal je toch écht wat meer info moeten geven.
De specs van je pc bijvoorbeeld (merk/type e/o modelnr.) hoe oud e.e.a. is enz.
De Helpmij'ers kennende had je hier allang respons op gehad als je wat meer info omtrent je probleem had gegeven.
Succes met je vraag verder.

Hoi,
Welkom op Helpmij.nl

Als je hier snel antwoord wil krijgen zal je toch écht wat meer info moeten geven.
De specs van je pc bijvoorbeeld (merk/type e/o modelnr.) hoe oud e.e.a. is enz.
De Helpmij'ers kennende had je hier allang respons op gehad als je wat meer info omtrent je probleem had gegeven.
Succes met je vraag verder.

Waar kan ik dat allemaal zien, ben niet echt zo handig met computers. Alvast bedankt.

Hoi,
daar hoef je niet zo handig voor te zijn dat moet gewoon op je pc/laptop staan achterzijde/onderkant.Je weet het merk toch wel? Dat het laadbalkje vastloopt betekent meestal een hardwareprobleem,maar dan moet je toch echt wat meer info geven,b.v. hoe oud is de pc,is het een laptop? Met dit progje kun je het een en ander achterhalen wat er in je pc/laptop zit.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan