Windows xp loopt vast bij wisselen gebruiker, afmelden geen probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rgh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rgh

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hoi,

Ik heb een raar probleem bij een vriendin van mij.

Ze heeft totaal vier gebruikers op haar computer (twee ouders en twee kinderen). Als ze willen wisselen van gebruiker zonder eerst af te melden, dan loopt de computer helemaal vast. Toetsenbord en muis reageren niet meer.

Als ze eerst de gebruiker afmelden en dan aanmelden bij nieuwe gebruiker geen enkel probleem.

Verder draait de computer uitstekend, geen enkele problemen.

Wie o wie weet waar ik dit zoeken moet?

Verder de computer staat bij haar thuis, ik zal haar dit topic doorsturen, zodat ze eventueel dingen kan uitvoeren wat hier gedaan wordt. Dan zal ze mij dit melden of dit het probleem is geweest ja of de nee.

Hoi,

Alle updates zijn inderdaad volledig geinstalleerd.

Maak je gebruik van het Welkomscherm?? (Blauwe scherm waar icoontjes van de gebruikers bijstaan)

Of gebruik je de klassieke welkomscherm?

want bij de klassieke welkomstscherm verlies je de functionaliteit van "snelle gebruikerswisseling" en loopt dus vast.

Het is het blauwe scherm waar de vier icoontjes met de vier namen onder elkaar staan.

oke dat is het dus niet.

Even wat vragen dan hoor:
Is dit altijd zo geweest?
Zo ja, dan denk ik dat XP niet goed geinstalleerd is
Zo nee, beantwoord de volgende vragen a.u.b.
wanneer is dit voor het eerst gebeurt?

Wat heeft je vriendin dan voor het laatst gedaan voordat het probleem te voorschijn kwam?
Heeft ze een programma of iets geinstalleerd? updates gedaan?

Misschien kan je een System Restore doen(weet even niet precies hoe het heet heb al jaren niet meer met Home gewerkt)
Dan zoek je een datum op waar het probleem nog niet aanwezig was.

Dit probleem schijnt inderdaad te zijn sinds het systeem opnieuw is geinstalleerd door mij een week of twee geleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan