Windows xp menu's op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Withmaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1
Hallo allemaal,

Vanmorgen (18-1-2011) heeft mijn lieve zoontje van bijna 2 zijn krachten misbruikt op mijn toetsenbord, hierna is mijn windows taakbalk op zwart gegaan maar ik kan de icoontjes van snestarten nog wel zien net zoals de icoontje naast de klok, de klok zelf daarin tegen kan ik weer niet zien.

Als ik start open (kan de knop niet zien het logo wel) dan zie ik een frame openen met alleen icoontjes verder alles zwart en geen tekst.

Verder als ik taakbeheer of wat voor opdracht ik wil openen is alles zwart, geen tekst alleen hier en daar icoontjes.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heb google al afgezocht maar niks wat op mijn probleem lijkt.

Mijn vermoeden is dat er misschien een toetsencombinatie is ingedrukt tijdens de mishandeling van mijn toetsenbord door mijn zoontje, maar nogmaals, ik kan er niks over vinden.
 
Foto!

En je zoontje in de hoek zetten.

Misschien wat rigoreus, maar probeer systeemherstel. Je verliest geen documenten
 
Laatst bewerkt:
Beste,


waar dit op lijkt als dit een laptop is heeft hij op de toetsenbord geslagen en toevallig bij acer ligt de hardeschijf onder de toetsenbord en is deze gecrasht, wil je bij het bootmenu even op veilige modus starten en dan F8 de hele tijd indrukken en dan opstarten met opdrachtpromt wil je dan even kijken of je nog wel foto's e.d kunt zien maar of je ze kunt openen.. kan je ze openen is hetn iet je hardeschijf kun je ze niet openen.. dan is als het goed is je hardeschijf gechrashet
 
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
voor alle duidekijkheid geef ff aan waarover we het hebben,desktop of laptop (evt. merk/type e/o modelnr.).
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan