tuurtje123
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2007
kleine probleempjes!!!
Hallo
ik heb 3 probleempjes.
als ik mijn laptop opstart krijg ik een zwart scherm met 2 mogenlijk heden om xp op te starten.
* windows xp home edition (bootscreen)
* windows xp home editoin.
de ze heb ik opgelost via
deze computer rechtermuisknop -> eigenschappen -> geavameerd -> opstarten-en herstelinstellingen instellingen
daar heb ik windows xp home edition (bootscreen) verwijdert door hem te selekteren en dan met backspace weg te druken en toen op opslaan en opnieuw opgestart. en het was weg.
hoe krijg ik dit weg?
en als ik een skin van windows vista er op zet krijg ik een fout.
c:/windows\system32\SHELL.dll
wat ken ik daaraan doen ik heb de skin van website
http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
ik vind dat een hele mooie skin ik zou die er eigenlijk wel op willen hebben maar erger me aan deze 2 medelingen
ik heb de skin verwijdert en ga een nieuwe vista skin zoeken.
en ik heb dan nog een klein probleem.
als ik me volume van geluid harder/zachter zet krijg ik geen volume balk in mijn scherm
dat vind ik eigelijk wel vervelend als die er niet is, is dit ergens via windows aan te zetten
of ergens te downlaude zodat ik dat wel krijg:thumb:
:thumb: Gr arthur:thumb:
Hallo
ik heb 3 probleempjes.
als ik mijn laptop opstart krijg ik een zwart scherm met 2 mogenlijk heden om xp op te starten.

* windows xp home edition (bootscreen)
* windows xp home editoin.
de ze heb ik opgelost via
deze computer rechtermuisknop -> eigenschappen -> geavameerd -> opstarten-en herstelinstellingen instellingen
daar heb ik windows xp home edition (bootscreen) verwijdert door hem te selekteren en dan met backspace weg te druken en toen op opslaan en opnieuw opgestart. en het was weg.
hoe krijg ik dit weg?

en als ik een skin van windows vista er op zet krijg ik een fout.
c:/windows\system32\SHELL.dll
wat ken ik daaraan doen ik heb de skin van website
http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
ik vind dat een hele mooie skin ik zou die er eigenlijk wel op willen hebben maar erger me aan deze 2 medelingen
ik heb de skin verwijdert en ga een nieuwe vista skin zoeken.
en ik heb dan nog een klein probleem.
als ik me volume van geluid harder/zachter zet krijg ik geen volume balk in mijn scherm
dat vind ik eigelijk wel vervelend als die er niet is, is dit ergens via windows aan te zetten
of ergens te downlaude zodat ik dat wel krijg:thumb:
:thumb: Gr arthur:thumb:
Laatst bewerkt: