windows xp mist iets????

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxhound

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
20
Goedemorgen.

Op mijn thuis PC met windows XP home heb ik een vreemd probleem, ik krijg geen foutmeldingen maar de internet pagina's laden niet volledig.

Even een voorbeeld:
Als ik mijn computer laat scannen bij housecall dan krijg je boven in het venster wat opent en de voortgang laat zien een vraag te zien. De eerste vraag is naar wie is het melisa virus genoemd, ik kan niet antwoorden want de antwoorden zijn voor mij onzichtbaar.

2e voorbeeld:
Ik kan vaak niet inloggen op helpmij, als ik het inlog scherm open en mijn naam plus wachtwoord in type dan op login krijg ik 1000 van de 1001 keer pagina kan niet worden weergegeven te zien.

3e voorbeeld:
Als ik iets wil downloaden bij fileplanet en ik moet achteraan in de rij aansluiten dan krijg ik in het begin te zien waar in de rij ik mij bevind maar dan zommar in een keer wederom krij ik te zien "pagina kan niet worden weergeven". Dit is heel irritant om dat ik dus alleen dingen kan downloaden waar geen wachtrij voor is of bijvoorbeeld maar 1 minuut.

Wie weet wat dit voor vreemd iets is? Er bevinden zich geen virussen of spyware op de computer. Gisteravond adaware en housecall nog laten draaien en computer schoongemaakt.
Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt want het is best wel vevelend.

Vast bedankt voor de hulp :D

Groeten,

[EDIT] heb een poosje gezocht naar juiste forum plek maar dit leek mij de beste (ook al krijg ik geen foutmelding)[EDIT]
 
Zoals gepost in mijn eerdere bericht, ja. Maar toch bedankt voor je antwoord.
 
Ik heb met housecall hetzelfde probleem gehad. Ik heb dit opgelost door mijn firewall uit te zetten. Probeer dit anders eens. Als alles nu beter gaat heb je de beveiliging waarschijnlijk te hoog staan.

Die andere fouten vind ik wat vaag, en ik weet ook niet zeker of je dit oplost dmv. de firewall uitschakelen, maar het is het proberen waard lijkt mij! :)

MVG.

Armand
 
De firewall uitzetten lijkt me nu geen oplossing ivm de sasser-uitbraak

Heb je de firewall van Norton? Lees dit eens: Er worden in Internet Explorer geen afbeeldingen weergegeven op websites. Daar staan ook links op naar Symantec waarvan ik er eentje in het Nederlands geef: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. (niet alleen voor startpagina's) Als je een andere firewall draait moet je eens kijken bij add-control/privicy e.d. Mogelijk te strak ingesteld.

Zet ook eens de beveiliging op standaardniveau, in IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging.
 
Nee, daar heb je gelijk aan. Toch waag ik het er af en toe op. :eek: Niet erg verstandig, ik weet het, maar goed.... Ad-blocking uitzetten werkt waarschijnlijk ook wel, denk je niet?
 
Hoi Gezina bedankt voor je link. Ik ga het vanavond (ben nu nog op mijn werk) proberen want ja ik heb NIS.
Voor de rest had ik alles al op standaard niveau neergezet (zowel NIS als IE) maar ik geloof zo uit mijn hoofd dat reclame onderdrukken wel aanstaat bij mij.

Groeten en ik laat vanavond wel weten oh het is gelukt.
 
Alles gedaan wat er in die links stond maar nog steeds geen verbetering. :(

Tijd voor een XP reparatie denk ik maar.
 
Je kan nog de tip van Megabit uitvoeren als je al gescand hebt op spyware, Hijack This vindt vaak nog verdachte zaken die Ad-aware en Spybot niet zien: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "reageer op bericht" en post je log.
 
heb je ook

Hoi,even een andere inslag,maar heb je ook java virtiual machine als eens gedownd.want die zit niet meer standaard in xp
 
Re: heb je ook

Geplaatst door doe-dit-dan
Hoi,even een andere inslag,maar heb je ook java virtiual machine als eens gedownd.want die zit niet meer standaard in xp

Ja had ik al geïnstalleerd maar voor de zekerheid nog maar een keer gedaan helpt ook niks.

@gezina ik heb al verschillende keren een log geplaatst maar dan onder mijn echte naam "plotter". Dat ik een andere naam gebruik heeft ook te maken met dit probleem, ik kan thuis niet inloggen met mijn eigen naam want dan krijg ik pagina niet beschikbaar te zien :(

Toch bedankt voor de hulp.
 
Windows opnieuw installeren helpt ook niet. Volledig geformateerd.

Wel, deze computer gaat naar mijn broer dus hij moet er maar mee leren leven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan