Windows xp mode geeft error

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo17

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
375
Beste helpmij leden,

Ik heb geprobeerd om van de xp functie in win 7 gebruik te maken. Hiervoor moet je eerste de xp mode installeren en als 2e de virtual pc. De xp mode wordt geinstalleerd, maar de virtual pc geeft een probleem aan. Hij zegt dat ik niet het juiste systeem heb. Dit lijkt mij echter sterk want securable en de tool van microsoft zeggen dat mijn machine de xp mode wel aankan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Als hulp heb ik een PSR & screenshot toegevoegd.

Greetzz,
Timo

Bijlagen:
http://www.megaupload.com/?d=IKFUV2N2
 

Bijlagen

  • securable.jpg
    securable.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 33
je bedoelt dat het misschien aan de RC build 7100 versie kan liggen? Ik ben namelijk nog altijd aan het testen voordat ik echt ga kopen.

Greetzz,
Timo
 
je bedoelt dat het misschien aan de RC build 7100 versie kan liggen? Ik ben namelijk nog altijd aan het testen voordat ik echt ga kopen.

Greetzz,
Timo

Ik bedoel of je Windows Update hebt geprobeerd en daarna de xp mode gebruiken;)
 
Het zou heel goed aan de RC versie kunnen liggen, die zit nog vol bugs en ondersteunt niet alles
 
Zal vandaag eens de RTM versie installeren. En een kijken of het dan werkt.

Greetzz,
Timo
 
Harry,

Ik weet niet of je de screenshot gemist hebt, maar daarin staat dat het allemaal ingeschakeld is.

Het lag trouwens wel aan de versie. Ik heb nu de RTM versie dus build 7600, en hij werkt wel.

Greetzz,
Timo
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ik zal je geloven, maar ik heb de virtuele XP inmiddels op zo'n 10 PC's gedownload en geinstalleerd, en die error krijg je als je PC Virtual PC niet ondersteunt, of omdat de functie in het bios niet staat ingeschakeld !

Greetz,

Harry.
 
Ik heb vooralsnog de build 7100 draaien op een pc met foxconn Mb AMD Athlon 2 64 6100, met 4 gig ram, en daarop draaide zonder meer de virtuele machine, maar mensen kinderen, wat is die traaaag, niet te gebruiken. Heb wel eens onder linux zitten stoeien met "Wine", en als je de goeie versie hebt, is die (hierbij vergeleken) razendsnel.
Maar ik wil m'n werk niet in een virtuele machine draaien, veel te omslachtig, en hij zit ook alleen in de duurdere versie van 7
 
Hoi !

In de build 7100 had de virtuele XP 256 Mb geheugen toegewezen, en nauwelijks CPU-kracht.

In de def. versie heeft de virtuele XP bij mij nu 512 Mb geheugen en 2,5 Gig CPU (1 CPU-kern).

Loopt heel redelijk.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Ik zal je geloven, maar ik heb de virtuele XP inmiddels op zo'n 10 PC's gedownload en geinstalleerd, en die error krijg je als je PC Virtual PC niet ondersteunt, of omdat de functie in het bios niet staat ingeschakeld !

Greetz,

Harry.

Harry,

Hoe verklaar jij me dan dat, secureable & de tool van microsoft beide aangeven dat hardware virtualization is ingeschakeld & dat het nu opeens wel werkt zonder dat ik ook maar iets in het bios heb veranderd?

Dan ligt het zover kan redeneren toch aan de build van windows 7

Veel succes met die verklaring

Greetzz,
Timo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan