Windows XP naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
270,- voor windows 7?! Dan zou ik het ook niet gekocht hebben denk ik... Ik heb hier gister de OEM versie voor 82,- gekocht. Hier is wel in Thailand.

Voordelen van Win 7 tegenover WinXP:

- Als je de Win7 Setup draait ben je meteen helemaal klaar!! Niks geen geklooi meer met al die drivers en 3 cd's om je router en internet aan de gang te krijgen.

- Mijn internet is met Win7 echt VEEEEEELLL sneller geworden. Kan nu ook rustig browsen terwijl er een torrent loopt, dc++ en een browser download en dat ging hier echt zelden met winxp.

Nadeel:
-Win7 verneukt je foto's bij het zoomen.... Weet niet waarom maar het ziet er echt niet uit?! Hoop hier nog een oplossing voor te vinden.

Dan zal het met het zoomen aan jouw pc liggen want ik heb daar echt helemaal geen last van.

Als je even verder in dit forum kijkt zie je mijn topic hierover en het was een bug van Win7. Het was eenvoudig op te lossen overigens.

Moet wel toegeven alleen dat ik het nog steeds niet zo mooi als met XP vind. Het lijkt met Win7 meer alsof je flash foto's uitrekt. Niet veel verschil maar toch echt niet zo mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan