Windows XP of Windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAL EL Limited.

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
66
Ik moet heel snel een keuze maken, en ik zou daar heel graag hulp bij krijgen.

Het gaat hierom. Ik moet nu kiezen of ik Windows 98 of Windows XP moet aanschaffen. Ik heb nu helemaal geen operating system op mijn computer staan. Ik had eerst windows ME op de harde schijf staan op een verborgen partitie, die je dan met een restorediskette als image kon terugzetten op de primaire partitie.
Ik heb die verborgn partitie moeten formatten vanwege problemen, ik heb nu dus niks meer. zo werd de computer geleverd.

Via de VIAVIA krant kan ik aan windows XP komen en ook aan windows 98. Maar ik vertrouw die Niet, ze zijn heel waarschijnlijk gecopieerd en slecht ook. wat ik wil is gewoon heel even het inetrnet op met mijn PC, zodat ik een heel betrouwbare en goed gecrackte XP met BITTORENT kan downloaden, dus ik denk eraan om windows 98 te kopen, wat niet zo heel goed beveiligd is. maar het probleem is dat ik mij afvraag of het wel zo compatibel is met mijn PC. zal windows 98 wel in staat zijn om verschillende hardware in mijn PC te herkennen.

Ik heb een 1,4 GHZ AMD Athlon, 256MB 40GB, Geforce2 MMX400 64 MB. Heeft windows 98 hier geen moeite mee.

Wat is handiger?? Iemand een idee.
 
Op de wijze hoe je aan de diverse besturingssystemen wilt komen is het niet gebruikelijk om hierover op dit forum te praten.
Wij gaan er vanuit dat je een besturingssysteem gewoon koopt.
Wanneer je dit doet dan is XP de beste optie.
 
Inderdaad kopieren is slecht en je kan beter XP kopen dan moet je helemaal geen softw. downloaden en als je dat doet dan zal je naar updates en service packs kunnen fluiten ook dat kan je cracken maar dan zullen de updates niet werken. Dus koop het gewoon!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan