Windows xp op een acer laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

vultink

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
ik heb een acer laptopje.helemaal tevreden over en heb windows xp erop gezet.ook over te spreken.

nu ik windows xp erop gezet heb, kan ik dan probleemloos het hele pakket wat er van acer automatisch in de *programmaas toevoegen of verwijderen* staat verwijderen??dat is nl best veel zie ik.

ik durf er alleen met mijn twee linker pc handjes niet aan te komen zonder het eerst na te vragen hier,ik zal een crash van mijn laptoppie op mijn geweten hebben das ook niet handig:d

zit me suf te zoeken naar waar deze vraag het best past *vermoedelijk in de pc handleiding voor dummies* maar kan het niet vinden :D

Laatst bewerkt:
Vraagje : hoe heb je Windows erop gezet? Heb je eerst geformatteerd of heb je Windows op een andere partitie gezet? Ik begrijp namelijk niet goed hoe het software scherm nog tools / utilities / leuke / nuttige progjes van Acer kan bevatten.
Misschien wil je eerst even uitleggen hoe je precies XP hebt geïnstalleerd, pas dan "durf" ik je een 100% waterproof antwoord te geven.

ehhhh denk...

via een meegeleverd cdeetje van acer meen ik.kon gewoon opstarten via het acer menu en aldoende windows erop installeren maar alles van acer stond al voorgeinstalleerd en wel in de laptop

Nu weet ik eigenlijk nog niet helemaal zeker hoe je het gedaan hebt.
Laat ik het anders vragen:

je had een laptop met Windows erop.
Je hebt Windows er opnieuw opgezet.
Wat zit tussen die 2 momenten?
Is de schijf geformatteerd of heb je de CD van Acer erin gedaan terwijl Windows er nog op stond en heeft die (recover?) CD van Acer alleen een soort van herstelinstallatie gedaan, in welk geval het heel goed mogelijk is dat er een snelle format is uitgevoerd door de CD.

In je vorige bericht schrijf je dat je Windows hebt geïnstalleerd vanaf de Acer CD. Als dat zo is dan heb je Windows geïnstalleerd vanaf een getweakte CD (getweakt door Acer).
Het betekent idd. dat er ook veel "meuk" mee wordt geïnstalleerd. Maak eens een schermafdrukje van je software scherm, dan kan ik proberen in te schatten wat je er zonder meer af kunt gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan