windows xp op nieuw instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

ik heb een vraag ik hen net een nieuw moder bord op mijn pc gezet.
nu kan ik allen niet meer me recovery cd grbruiken nu wil ik windows op nieuw onstaleren ,
maar met de code die ik heb op de stikken van me pc.
welke window moet ik daar voor hebben . ik heb er al een van internet gedownload,alleen die vond de code niet goed .

hoe kom ik er achter wel windows ik moet downloaden. vroeger stond er indows xp home op .

die wil ik er eigelijk weer op zetten maar wel met de legalecode

groetjes marcel
 
Helaas, door je nieuwe moederbord is de productcode van de sticker niet meer te activeren.

Bij je eerste activering is behalve de productcode ook een code voor je hardwarecomponenten vastgelegd.

Je zult dus met een telefoontje naar Microsoft moeten activeren.

NB: waarom doet je Recovery-CD het niet?
 
omdat het een ander moeder bord is dus ook ander hadware .
en dus ook een ander chipset dan wil het niet meer lukken
jammer dan moet ik op zoek gaan voor een nieuwe windows .

wat mag dat kosten
 
Boeing_737 zei:
Je zult dus met een telefoontje naar Microsoft moeten activeren.
Als je een CD hebt waarmee je Windows XP kunt installeren, zul je moeten activeren per telefoon bij een Microsoft medewerker.

Een ander exemplaar van Windows XP is dan niet nodig.
 
xp instaleren

en dan vinden ze het ook nog raar dat mensen illegale software van windows xp op de computers zetten zo'n versie zet je op tig aantal pc's zonder problemen , een originele versie is bedoelt voor een pc , raar is dat maar tis zo :( dus heb je een 2e pc en er moet xp op dan heb je weer een probleem :confused breng microsoft dat maar is aan het verstand , je ken ***len wat je wilt maar dat snappen ze nog steeds niet bij microsoft .
zijn wij nou zo dom of zijn ze daar zo dom kweet ut niet meer lolzzzzzzzzz
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je helemaal geen probleem. Je neemt een produktcode erbij. Lees de voorwaarden maar eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan