Windows xp opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hey daar,

Ik heb twee windows xp's op mijn pc. Windows xp professional en windows xp home edition. Nu wil ik ze allebei verwijderen en een nieuw windows op installeren. Wie kan mij daarbij helpen. Graag met een duidelijke uitleg ( Ik heb dit nooit eerder gedaan).

Alvast bedankt,

Maysam

Hey daar,

Ik heb twee windows xp's op mijn pc. Windows xp professional en windows xp home edition. Nu wil ik ze allebei verwijderen en een nieuw windows op installeren. Wie kan mij daarbij helpen. Graag met een duidelijke uitleg ( Ik heb dit nooit eerder gedaan).

Alvast bedankt,

Maysam

Een duidelijke uitleg

Grtz.

Hoi,

Hier uitleg over de (her-)installatie.
Bij het plaatsen van de installatie-cd kan je in één van de stadia (na het akkoord gaan met de licentie-voorwaarden) de partitie kiezen waarop je windows wilt installeren, maar je kan ook die partitie én andere partities op dat moment verwijderen (met de pijltjestoets de partitie kiezen en op de letter 'D' drukken).

Houdt er wel rekening mee, dat je de meest 'legale' versie installeert ......
Om te voorkomen dat je opnieuw moet activeren bij Microsoft (dus aanmelden dat het om een legale installatie gaat), lees de bijlage.
Een tweede keer activeren is namelijk meestal niet mogelijk!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hej jongens bedankt voor jullie reacties. Ik zal mijn best doen om het voor elkaar te krijgen.

Hey,

Ik heb net mijn andere pc ff opnieuw geinstalleerd, maar ik wil een netwerkverbinding maken. De internet kabel is aangesloten.

PS: het is een ME

Hey,

Ik heb net mijn andere pc ff opnieuw geinstalleerd, maar ik wil een netwerkverbinding maken. De internet kabel is aangesloten.

PS: het is een ME

Oei. ME, dit zal problemen geven. Je moet de drivers installeren voor je netwerk kaart, geef even de naam van je netwerk kaart, dan kunnen wij ze zoeken voor jou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan