Windows XP opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dex_ML75

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Hallo!

Ik heb een vraagje;

Als ik windows opstart krijg ik een zwart scherm te zien waar ik kan kiezen uit 2 dingen, windows xp home of prof. Daarbij is er een tellertje die aftelt. Nu wil ik dat m'n pc gewoon gelijk windows xp prof opstart. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Alvast bedankt!

En heb je beide versies van XP er op staan.

Hallo Dex_ML75,
In jou geval staan er dus twee XP installaties op je Pc.
en jij wilt steeds zo snel mogelijk XP Pro opgestart hebben. Hiervoor ga je naar >> deze computer >> eigenschappen >>tabblad geavanceerd en ga hier onderaan naar : Opstart en herstel instellingen dan kom je in een venster waar het besturingssysteem wordt getoont. hier kan je dan XP pro bovenaan zetten en de trime out tijd instellen, zet de tijd op 1 sec. Lijkt me niet zo moeilijk.
Vr.gr. B.Kat

Laatst bewerkt:
Geplaatst door B.Kat
Hallo Dex_ML75,
In jou geval staan er dus twee XP installaties op je Pc.
en jij wilt steeds zo snel mogelijk XP Pro opgestart hebben. Hiervoor ga je naar >> deze computer >> eigenschappen >>tabblad geavanceerd en ga hier onderaan naar : Opstart en herstel instellingen dan kom je in een venster waar het besturingssysteem wordt getoont. hier kan je dan XP pro bovenaan zetten en de trime out tijd instellen, zet de tijd op 1 sec. Lijkt me niet zo moeilijk.
Vr.gr. B.Kat

Waarom de time out op 1 seconde zetten als je dat menu ook uit kan schakalen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan